Ben ik te laat of kan het nog?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • XLunairX
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2014
    • 2

    #1

    Wietzaden: Ben ik te laat of kan het nog?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb een vraagje over het beginnen van een plantje.

    Een tijdje geleden ben ik geslaagd voor mijn examens.
    Nu is er een vriend van mij wie als cadeau een wietzaadje, mest en voeding wilt geven.
    Dit vind ik natuurlijk geweldig! Alleen hierbij komt mijn vraag in aanmerking: Ben ik niet al laat met planten?
    Wij zitten nu al bijna één maand in de zomer, dus vraag ik me af of het nog wel nut heeft om te gaan planten.

    Als dit antwoord wel makkelijk te vinden was en ik niet goed keek, dan bied ik mijn excuus aan voor een ''onnodige post''.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Ben ik te laat of kan het nog?

    Dat ligt eraan wat je doel is.

    Om buiten wiet te kweken ben je te laat, of we moeten tot januari 20 graden houden, maar daar ga ik niet vanuit.

    Een plantje kweken gaat wel.
    Dan begin je gewoon, en als het buiten niet meer gaat, dan sleep je die pot naar binnen en zet je ze in de keuken achter het raam ofzo.
    Als luchtverfrisser, en om naar te kijken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • belladonna
      Guru of all Growers
      Lucky Member
      • Aug 2008
      • 10674

      #3
      Re: Ben ik te laat of kan het nog?

      Autoflowerke kan nog wel hoor.
      God was never on your side..

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #4
        Re: Ben ik te laat of kan het nog?

        Ja, dat moet inderdaad kunnen!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #5
          Re: Ben ik te laat of kan het nog?

          Ja...............lees bericht #1 nog even.

          Ook voor een autoflower is het rijkelijk laat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...