plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • fakaboys
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Jun 2013
    • 17

    #1

    plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

    Korting op 420shop
    Hallo,

    mijn vrouwtje is omgevallen > geknakt op twee plaatsen, nu heb ik dr gespalkt en staat ze er weer mooi bij, maar nu gaan dr bladeren hangen..
    valt dit nog te redden?

    groeten!
  • Michevan
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2014
    • 1417

    #2
    Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

    foto?
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment

    • fakaboys
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Jun 2013
      • 17

      #3
      Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

      ik zal er een maken, maar ik denk dat 't klaar is.

      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

      nja, dit is dr..2014-07-20 13.34.50.jpg

      Comment

      • Shiva Ketama
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2014
        • 867

        #4
        Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

        Kan zijn door het knakken dat ze de blaadjes laat hangen omdat ze geen mooie doorstroom meer heeft van water... Als ze zich herstelt komen op de plaatsen waar ze geknakt is dikke knobbels die later dan weer goed zijn. Ze is wel beetje klein om geknakt te zijn maar wiet is onkruid dus kan evengoed snel terug goedkomen. Gewoon afwachten en zelfde geld is ze enkele dagen verder terug de oude, maar dan sterker

        Comment

        • De Witte
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Dec 2013
          • 2133

          #5
          Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

          Inderdaad, beetje zon geven en ze trekt wel bij...
          Handen in de lucht en groeten aan je tante...

          Comment

          • fakaboys
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Jun 2013
            • 17

            #6
            Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

            bedankt voor de tips!

            is het al te laat om nog n buitenplantje te proberen? en in een kweektentje, zitten daar grote risico's aan? (huurhuis)

            groeten!

            Comment

            • De Witte
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Dec 2013
              • 2133

              #7
              Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

              Lees een keertje het topic binnenkweek door....


              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

              Comment

              • piet302
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2014
                • 123

                #8
                Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                Zit altijd risico aan

                Comment

                • Gps
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2014
                  • 1988

                  #9
                  Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                  Oorspronkelijk geplaatst door fakaboys
                  bedankt voor de tips!

                  is het al te laat om nog n buitenplantje te proberen? en in een kweektentje, zitten daar grote risico's aan? (huurhuis)
                  groeten!
                  In Nederland mag je volgens de wet niet één plant hebben, maar door het gedoogbeleid mag je tot maximaal 5 planten hebben.

                  Er is een kans dat ze in beslag genomen worden, maar als er niemand klaagt, zal dat niet snel gebeuren.
                  En als je niet moeilijk doet, blijft het bij het meenemen van de planten.
                  En kom je niet op straat te staan.

                  Wat er gebeurd in een huurhuis, als je met lampen betrapt word, is lastiger te beantwoorden.

                  Zoals ik het gedoogbeleid begrijp, ben je met lampen ( of één lamp) al snel de sigaar.
                  Dan ben je ineens geen hobby kweker meer, en dan begint het feest.

                  In mijn huurcontract staat, 5000 euro boete als ze een weed plantage aantreffen.

                  Mijn eerste reactie was, al ik die opbrengsten zie, dan betaal ik die 5000 lachend...

                  Daar kon de man van de woningbouw wel op lachen.
                  Hij moest steeds minder lachen toen ik door vroeg, over waar de grens ligt.

                  Of ik met één plant al een weedplantage had ?

                  Het is op zich simpel, als je lampen gebruikt dan loop je een risico in een huurhuis.
                  Lets not criticize but legalize

                  Comment

                  • QnQ
                    Godlike Grower
                    Lucky Member
                    • Sep 2010
                    • 26093

                    #10
                    Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                    Met een wietplant in je huurhuis, of in de tuin daarvan loop je al een risico in Nederland.
                    Heeft niets met gedogen te maken, het verhuurbedrijf beslist zelf of het een uitzettingsprocedure gaat beginnen.
                    Of het uiteindelijk tot uithuiszetting leidt is wat anders, maar zorg dat je in ieder geval weet wat er in je contract staat.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    • stafford
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2009
                      • 2382

                      #11
                      Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                      met buitenplanten word je niet je huis uitgezet.

                      binnenshuis 1plant en 1 lamp al is het maar tl, vlieg je zonder pardon eruit.

                      dus ook met een tent.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                        Ook met een plant in de tuin KAN de verhuurder een uitzettingsprocedure starten.
                        Afhankelijk van wat er precies in je contract staat mag je geen planten in of op het gehuurde hebben.
                        Juridisch valt de tuin daar ook onder.
                        Daarom: Lees je huurcontract heel goed.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • Gps
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2014
                          • 1988

                          #13
                          Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                          Ik ben met je eens dat het goed is om je huurcontract te lezen.
                          Ik geloof echter niet dat iemand met een paar wietplanten in zijn tuin, uit zijn huis gezet zal worden, alleen maar om die paar planten.
                          Lets not criticize but legalize

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #14
                            Re: plantje geknakt, laat blaadjes hangen.. help?

                            oud huurcontract dus dat scheelt (y)

                            Comment

                            Bezig...