Plant afgekraakt

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Protype
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2014
    • 27

    #1

    Plant afgekraakt

    Korting op 420shop
    Mijn plant van 2 meter is door tegen het dak van mijn serre te zitten geplooid en afgekraakt, de top hangt nu naar beneden... valt er nog wat te redden?
  • Amili
    Son of the Bong
    420 MemberMemberLucky Member
    • Apr 2010
    • 418

    #2
    Re: Plant afgekraakt

    je zou ze buiten kunnen zetten als je die mogelijkheid hebt.
    plaats er anders ff een foto van de plant in de serre.

    Comment

    • YoungGrower98
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2014
      • 248

      #3
      Re: Plant afgekraakt

      2 meter ! that's an huge motherfucker ! xD

      wat voor soortje is het ?
      en het is idd misschien handig om een foto te plaatsen

      Comment

      • De Witte
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Dec 2013
        • 2133

        #4
        Re: Plant afgekraakt

        Knakken doen we sowieso bij te hoge groei, gewoon laten staan, ze zal nu volgens mij in de breedte gaan groeien.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

        Comment

        • Gps
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2014
          • 1988

          #5
          Re: Plant afgekraakt

          Oorspronkelijk geplaatst door YoungGrower98
          2 meter ! that's an huge motherfucker ! xD

          wat voor soortje is het ?
          en het is idd misschien handig om een foto te plaatsen
          voor buiten wiet is 2 meter niet bijzonder. Mijn silver haze was al meer dan twee meter.
          Maar ik snap niet waarom die top geknakt is.
          Het bovenste stuk van de plant is juist erg soepel.
          Lets not criticize but legalize

          Comment

          • YoungGrower98
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2014
            • 248

            #6
            Re: Plant afgekraakt

            Oorspronkelijk geplaatst door Gps
            voor buiten wiet is 2 meter niet bijzonder. Mijn silver haze was al meer dan twee meter.
            Maar ik snap niet waarom die top geknakt is.
            Het bovenste stuk van de plant is juist erg soepel.
            Ja i knew that ,
            Ik heb 2 autoflowers :p en een white widow die 1.20 is oid :p

            Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

            Comment

            • Shiva Ketama
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2014
              • 867

              #7
              Re: Plant afgekraakt

              Top of knak en bind ze anders enkele internodes terug. Zit ze niet tegen het dak te stinken.

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Plant afgekraakt

                Wat is "afgekraakt" ?
                Laat eens wat zien.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • belladonna
                  Guru of all Growers
                  Lucky Member
                  • Aug 2008
                  • 10674

                  #9
                  Re: Plant afgekraakt

                  In flesje water zetten als hij echt afgebroken is
                  God was never on your side..

                  Comment

                  • Protype
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Apr 2014
                    • 27

                    #10
                    Re: Plant afgekraakt

                    Met gekraakt bedoel ik dat de top naar 1 kant was gekanteld en daardoor een verticale scheur veroorzaakte, ik heb het nu wat "opgelost" met ijzerdraad :p
                    Het is waarschijnlijk bubble gum sativa

                    IMGP0001.jpg IMGP0002.jpg
                    Last edited by Protype; 27 July 2014, 11:36.

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Plant afgekraakt

                      Yep, da's opgelost voor nu.
                      Eigenlijk maak je alles het best ook mooi dicht, met bijenwas ofzo, alhoewel er al wat bruine verkleuring is.
                      Kans bestaat nog steeds dat dat deel afsterft, dus maar even afwachten hoe het verder loopt.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Bossman
                        Son of the Bong
                        MemberLucky Member
                        • Feb 2014
                        • 433

                        #12
                        Re: Plant afgekraakt

                        Zal wel goed ruiken? ^^
                        - Fast Bud
                        - Royal Dwarf Auto
                        - Big Devil XL Auto & NY Diesel Auto

                        Comment

                        Bezig...