Mijn plant van 2 meter is door tegen het dak van mijn serre te zitten geplooid en afgekraakt, de top hangt nu naar beneden... valt er nog wat te redden?
Plant afgekraakt
Collapse
X
-
Re: Plant afgekraakt
2 meter !
that's an huge motherfucker ! xD
wat voor soortje is het ?
en het is idd misschien handig om een foto te plaatsen
Comment
-
Re: Plant afgekraakt
voor buiten wiet is 2 meter niet bijzonder. Mijn silver haze was al meer dan twee meter.
Maar ik snap niet waarom die top geknakt is.
Het bovenste stuk van de plant is juist erg soepel.Lets not criticize but legalizeComment
-
Re: Plant afgekraakt
Ja i knew that ,
Ik heb 2 autoflowers :p en een white widow die 1.20 is oid :p
Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met TapatalkComment
-
Re: Plant afgekraakt
Top of knak en bind ze anders enkele internodes terug. Zit ze niet tegen het dak te stinken.Comment
-
Re: Plant afgekraakt
In flesje water zetten als hij echt afgebroken isGod was never on your side..Comment
-
Re: Plant afgekraakt
Met gekraakt bedoel ik dat de top naar 1 kant was gekanteld en daardoor een verticale scheur veroorzaakte, ik heb het nu wat "opgelost" met ijzerdraad :p
Het is waarschijnlijk bubble gum sativa
IMGP0001.jpg IMGP0002.jpgLast edited by Protype; 27 July 2014, 11:36.Comment
-
Re: Plant afgekraakt
Yep, da's opgelost voor nu.
Eigenlijk maak je alles het best ook mooi dicht, met bijenwas ofzo, alhoewel er al wat bruine verkleuring is.
Kans bestaat nog steeds dat dat deel afsterft, dus maar even afwachten hoe het verder loopt.Comment
-
Re: Plant afgekraakt
Zal wel goed ruiken? ^^Comment







Comment