Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: testertje rqs haze automatic

    Thanks lads

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Even een gokje gewaagd,de 2lowryders vertoonden nogal wat sterk vergeelde bladeren(rond de topvorming wel mooi groen),wat duid op een voedingstekort(verwondert me wel van lr'ders),heb bij beiden 15gr topdressing toegevoegd(bio supermix plagron),ben eens benieuwd,want het schijnt heel straf spul te zijn

    Comment


      Re: testertje rqs haze automatic

      Ik heb ns zot gedaan,en zo'n vapo bol aangeschaft
      Ik verw8 er niet veel van,maar wou dat toch ns testen,op de terug van aankoop bij men maatje

      Comment


        Re: testertje rqs haze automatic

        Het eerste herma geval is gevallen in Soulrebels kweekavonturenhet betreft de Royal Queens,Royal haze automatic,ze groeide/bloeide het mooist,ik spotte net minibanaantjes in de maak,op de lagere internodes,ik heb ze ff apart gezet,om te beraden wat te doen ermee,want men serious limited staat erbij,ff nakijken.... gisteren nog alles tip top,en plots....

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.





        Comment


          Re: testertje rqs haze automatic

          Dat is zwaar klote Soul , kan je een oorzaak bedenken waardoor het is gekomen ?

          Even afkloppen, maar bij mij zijn de ballen ook beperkt gebleven tot 5, 6 in totaal.

          Misschien nog paar dagen afwachten.....
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            Re: testertje rqs haze automatic

            Hermazaadja staat ff in de w8rij,wil de rest van de planten niet verneuken
            Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View Post
            Dat is zwaar klote Soul , kan je een oorzaak bedenken waardoor het is gekomen ?

            Even afkloppen, maar bij mij zijn de ballen ook beperkt gebleven tot 5, 6 in totaal.

            Misschien nog paar dagen afwachten.....

            Comment


              Re: testertje rqs haze automatic

              Update ..heb het plantje in de klikko gegooid,wil het risico niet lopen,er toch nog ergens banaantjes verscholen zitten ik sta versteld van de snelheid,waarmee die banaantjes groeien ik controleer ze om de paar uur/daags,eventjes daarvoor,nikst te merkens,ineens zag ik iets op steeltjes groeien,wist ik hoelaat het was,achja betere en andere he,zie naar men serious plantje,hard labeur,nog steeds niets te zien....

              Comment


                Re: testertje rqs haze automatic

                Zonde , maar ik kan je geen ongelijk geven Soul, ik vind het ook steeds lastiger controleren nu de planten groter en bossiger worden.
                Heb zelf wel eens de gedachte gehad om tot de bovenste fanleaves alle blaadjes te verwijderen om zo evt. bananen beter te kunnen spotten.
                Ik ben gek op bananen , maar niet in mijn planten
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Kan ik jouw geen raad in geven ivm dat blad wegnemen,men eerste gd8 is dat je dan wss terug stress geeft aan de planten i dont now
                  Ja ik kan erin komen,daarom hier de bananen halfslachtigen,direct de vuilbak ingaan,kan hier geen 24op24 plantjes zitten bekijken(alhoewel sommige zaadbanken daarvanuit gaan)...

                  Comment


                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Ik controleer wel op banaantjes.
                    Als je al zover bent kan die kleine moeite er nog wel bij,elke dag de plantjes even bekijken met een loep,banaantjes er uit plukken als er zijn.
                    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                    Comment


                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Nadien bekeken,ze groeide te hard en begon geweldig te stinken,dus alle teken van mannelijke trekjes@sole mio,als ik zie aan welke snelheid,die banaantjes er ineens staan,moet je bijna 24u constant checken,ik heb wel even iets anders te doen dan te checken iedere moment met loepjes,bv zorgen voor inkomen en men kroost de andere plantjes zijn allemaal vrouwelijk,staan mooi te bloeien
                      Oorspronkelijk geplaatst door Sole mio View Post
                      Ik controleer wel op banaantjes.
                      Als je al zover bent kan die kleine moeite er nog wel bij,elke dag de plantjes even bekijken met een loep,banaantjes er uit plukken als er zijn.
                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Bij nazicht van de boekhouding,zal die haze wss de soms 32 gr top temp die vanwege de hps warmte komen (schommelt tsn 26/30 graden) even niet hebben kunnen verdragen,het RQS gevoelig hermaplantje,ze kan niet veel hebben ventilatie ed is wel ok
                      Last edited by soulrebel; 3 February 2015, 20:20.

                      Comment


                        Re: testertje rqs haze automatic

                        Net tent gekocht online,het is de mammoth pro 120 geworden
                        De volgende aankoop,is fan/filter set,we zijn al halverwege dan

                        Comment


                          Re: testertje rqs haze automatic

                          30 heeft iedereen toch wel eens ?

                          Das mooie tent man !
                          Last edited by Stemma; 3 February 2015, 23:34.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

                          Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                          Comment


                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Serious limited in bloei maand 3 Thnx Stemma

                            Comment


                              Re: testertje rqs haze automatic

                              En toen waren we nog met drie.....mooi rood spectrum die Gavita lamp



                              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                              Wie kan me er een goede filter/fan setje aanraden voor een Mammoth pro 120 tent

                              Comment


                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Ze zijn lekker gegroeid dope.gif.

                                Ik dacht dat je moest rekenen met ventilatie 1 m3 x wattage lamp dus met 400w lamp een afzuiger van ca 400 m3.
                                Heb zelf een 330 m3 afzuiger die de upgrade van een 250 W naar een 400 W goed doorstaat.

                                Ik weet niet waar je je tentje gaat neerzetten. Let op geluid van de afzuiger, dit is in gebruik vaak harder dan je verwacht. Zelf overwegen we nu ook een softbox en dat is toch zonde van de gedane investering.
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...
                                X