testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Royal ak47 van zorgplantje tot stevige vette buds

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    tis erg stemma,ik kijk me er soms scheel opis dat nu clear,milkey,amber

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Heb je ze wel goed geteld

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Toch nog een paar dagen wachten net twee heldere trichs ontdekt

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    lr2 ready 4

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Haha kerstsfeer in maart,moet kunnen nou om echt zeker te zijn,kon ik niet anders dan nogmaals een kans te wagen met de microscoop,wat een gepruts,constant moeten bijstellen ben je beter af om in macrostand te bekijken,nu nog een pc tja de ice's,wordt nog een hoofdbrekertje,heb er maar 2 staan,dilemma,nog ontkiemen,of gewoon eerst die ice's afbloeien,i dont now
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Als ik naar de happiness kijk, krijg ik spontaan kerstliedjes in mijn hoofd
    Ik ga dat soortje ook zeker zetten, Azarius verkoopt ze nu ook. Ik weet alleen nog niet wanneer, misschien toch maar begin November

    Mooi dat de Lowryder klaar voor de is . Dan kan je de Ice weer doorschuiven.

    Ik dacht dat je je microscoop beu was ?

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Als ik naar de happiness kijk, krijg ik spontaan kerstliedjes in mijn hoofd
    Ik ga dat soortje ook zeker zetten, Azarius verkoopt ze nu ook. Ik weet alleen nog niet wanneer, misschien toch maar begin November

    Mooi dat de Lowryder klaar voor de is . Dan kan je de Ice weer doorschuiven.

    Ik dacht dat je je microscoop beu was ?

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Lowryder2 een plantje is klaar,allemaal serieus cloudy,stond versteld ze al zover was,in zenmode toch via microscoop kunnen bekijken,maandag gaat ze voor de bijl

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    10 van diedat geraakt noway in men tent mway ik heb er nog 5 achter de hand maat,die ik dit jaar nog allemaal samen ga zetten,verslag volgt nog eerst deze ronde afwerken,dan kunnen de volgende erin,welke weet ik nog niet juist,er staan nu 2 ice te groeien,tegen dat de serious is afgebloeid,kunnen die erin met eventueel nog wat kortbloeiers erbij(ak48?),tis nogal chaotisch voor moment,we zien wel,een ding staat vast,geen autoflowers meer in de tent

    [QUOT E=MWay;513196]Jammer dat je er maar 1 van heb staan.
    Wel eens benieuwd wat je te zien krijg bij een stuk of 10.[/QUOTE]

    Leave a comment:


  • MWay
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Jammer dat je er maar 1 van heb staan.
    Wel eens benieuwd wat je te zien krijg bij een stuk of 10.

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Dit was natuurlijk niet op jouw bedoeld hèik zat vanmiddag een artikel te lezen in een magazine,daarmee,maar namen noemen doen we niet hèben ik ook maar een hobbykweker
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Ik zal bij mijn gestrekte plantjes voortaan vooraf een waarschuwing plaatsen, .
    Ik kan geen info vinden over de blueberry cheesecake, maar de naam klinkt lekker.
    Staat er nog wat info op het zakje ?
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    lr2

    lr2 2

    lr2

    ps neen Semma,er staat verder geen info op het zakje als ik bleuberrycheesecake opzoek op google,kom ik op een website(medisch?)in oregon uit

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    stam serious
    Last edited by soulrebel; 6 March 2015, 21:27.

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Ik zal bij mijn gestrekte plantjes voortaan vooraf een waarschuwing plaatsen, .
    Ik kan geen info vinden over de blueberry cheesecake, maar de naam klinkt lekker.
    Staat er nog wat info op het zakje ?

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Yep indeed onder tneon Stemma,morgen staan ze 2weken (heb er 2) krijg het soms aan men groene tikker,als ik al die gestrekte zooi zie soms die bleuberrycheese zal me benieuwen,een freebee van female seeds
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    De ice gaat lekker, nu 1,5 a 2 weken ? Onder t neon gehad , ze zijn mooi laag.

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    De ice gaat lekker, nu 1,5 a 2 weken ? Onder t neon gehad , ze zijn mooi laag.

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Bleuberry cheese,ziet er veelbelovend uit

    Leave a comment:

Bezig...