testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    neen,stekken nemen gaat verlopig niet,te weinig plaats en matriaal daarvoor,ik doelde meer,dat ik ze niet als moederplant kon houwen,feminised seed he
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Ben je te laat dan met stekken nemen ? Je kan toch reveggen, of sla ik nu wartaal uit ?
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


    vriendelijke service,woensdag verzonden,vandaag in de bus,en dit met de reguliere post!
    er zit zelfs een blueberry cheese cake in een klein evenloppke

    ice ice


    Cheers
    Last edited by soulrebel; 6 March 2015, 17:37.

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Ben je te laat dan met stekken nemen ? Je kan toch reveggen, of sla ik nu wartaal uit ?

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    De eindspurt is ingezet,wat een pr8ig plantje toch die serious,vind het nog altijd doodzonde dat ik er geen stekken kan van nemen
    Een ding staat vast,geen automatics meer binnen,te traag,te weinig,voor hetgeen het de moeite is mss enkel nog de dutch passions,maar geen royals ed meer man man binnenkort een naar mijn broer de punker,even zijn pc aanslaan om de trichomes te checken

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Net even trichomen check gedaan,alles milkey bij de lowryders maar wel met men canon toestel,heb net men voet op de microscoop gezet,wat een rommel zeg

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    serious shit

    Lr2



    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    D8 ik ook stemmake,maar als ik de vergelijking doe,is er toch veel en veel minder trichomes aanmaak te zien maar die ak heeft me al vaker verrast,wie weet wat ze nog in petto heeft de toppen ontwikkelen wel heel goed,zal wss mooie lange top worden ak 47 behoort nu al tot een van men favos,mooi veel sterke vertakkingen,nice
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Maakt ze niet in de laatste weken meer trichomen aan ?

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Maakt ze niet in de laatste weken meer trichomen aan ?

    groet, die Stemma....

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Bah het is nu niet dat men wereld is ingestort he maar ik zal idd weer doen als voorheen zaadje direct in de grond stoppen,haal je nog altijd de beste resultaten,duurt wat langer,maar de meest natuurlijke manier,ik experimenteer nog eens graag,wat wel of niet kan,tis en blijft een hobby he
    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    Oh, da's niet zo mooi dan.
    Toch is het de juiste manier, met het puntje naar boven.
    Ik zie dat je ook zegt dat ze eigenlijk al iets te ver gekiemd waren, dat zal de reden zijn geweest misschien.
    Een zaadje "weet" vrij snel, door de zwaartekracht en door licht, wat de boven- en onderkant is.
    Als je dan iets te laat bent met planten heeft ze al bepaald waar de zon is en kost het meer moeite om dat te herstellen.

    Zaadje meteen in de grond doen is natuurlijk de beste manier, maar als je iets oudere zaden hebt kun je soms niet om voorkiemen heen.
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Nog even wat pica's,met een vraag in verbonden,ik zie bij de royal ak toch heel weinig trichomes aanmaken vergeleken met de andere planten,nog een week of 2 en de ak zouw klaar moeten zijn

    lr2

    lr2

    lr2

    lr2

    royal ak check de trichomes op blad,veel minder toch?

    royal ak

    cheers

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Oh, da's niet zo mooi dan.
    Toch is het de juiste manier, met het puntje naar boven.
    Ik zie dat je ook zegt dat ze eigenlijk al iets te ver gekiemd waren, dat zal de reden zijn geweest misschien.
    Een zaadje "weet" vrij snel, door de zwaartekracht en door licht, wat de boven- en onderkant is.
    Als je dan iets te laat bent met planten heeft ze al bepaald waar de zon is en kost het meer moeite om dat te herstellen.

    Zaadje meteen in de grond doen is natuurlijk de beste manier, maar als je iets oudere zaden hebt kun je soms niet om voorkiemen heen.

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    De lowryder geurt heelijk naar die vette santa maria,kan er soms uren met men neus bovenhangen is nadien bekeken een heel herkenbaar geurtje die me way back in time doet gaan de serious plant zit nog teveel in de beginfase,om al echt naar weed te ruiken,wel een pallet van fruitgeur
    Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
    Mooie foto's van de LR2, dat is toch ook wel een mooie plant
    Van welke breeder is ze ? Of staat LR2 voor lowryder 2 ?

    Kan je al iets zeggen over de geur van de LR2 ?
    Ruikt de Happiness echt sterk naar sinasappel, geen 'wietgeur' ?
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Alles verwijderd QNQ maar ze blijven hardnekkig terug komen,bij die ene lowryder,naar ik hoor is het redelijk uitzonderlijk,dat paddestoelen zich hecht aan een wietplant,best wel tevreden jouw witpuntje naar boven tip,van eerder in men verslag,is faliekant mislukt,5zaadjes verloren gegaan,er was er zelfs eentje bij,die gewoon met zen worteltje naar boven gericht bleef groeien,deed zelfs de moeite niet om terug naar beneden te groeien ach het was maar een test,vanaf nu terug zaadje enal,direkt de grond in,zoals een breeder zei,als je zo'n monster kan opkweken,moet een zaadje ontkiemen toch lukken hè

    cheers
    Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
    Hoe smaakt de paddenstoel ?
    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Net even trichomen check gedaan,op beide lowryders2 hier en daar 1 amber trichoom gecheckt,dus vanaf nu spoelen

    lr2

    ice

    LR2

    LR2

    ak47

    ak47

    Cheers

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Hoe smaakt de paddenstoel ?

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Mooie foto's van de LR2, dat is toch ook wel een mooie plant
    Van welke breeder is ze ? Of staat LR2 voor lowryder 2 ?

    Kan je al iets zeggen over de geur van de LR2 ?
    Ruikt de Happiness echt sterk naar sinasappel, geen 'wietgeur' ?
    Last edited by Stemma; 3 March 2015, 08:51.

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Vind dat niet terug in dat bos van die hippie
    Heb dan maar shiva skunk gekozen,sensi is jarig,30% korting t/m 7maart,allen daarheen ook nog bubblegum en ak erbij van andere breeder,zo zijn de verloren zaadjes test,weer ingenomen

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Hippie heeft hem op balkon gehad

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    Heeft er iemand ervaring met de skunks van Sensi Seeds bv super skunk,shivaskunk of skunk#1,please let me now,thanks

    Leave a comment:


  • soulrebel
    replied
    Re: testertje rqs haze automatic

    na wat gerommel en prutswerk,toch deftig beeldje geschoten van de LR2 trich's vapo2 de grootste rommel die er bestaat,let welke breuk het is

    LR2

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    Lap zelfs bij men vaste sjop ook van datte,geen leveringen meer,uitgezonderd ik hun overtuig dat ik niet kweek en in beste geval,documenten ondertekenen dat ik niet kweek Rebels moto in zo'n gevallen,de hoogste boom in ermee ga vandeweek eens fietsen si,wat back up opslaan,voor de afzuiging, werk ik dan maar zonder dan,geuroverlast is nihil hier,niet meer nodig dus(en geld uitgespaard)
    ai ai ai oh nederland toch,waar gaat t naartoe

    Leave a comment:

Bezig...