testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • soulrebel
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2014
    • 1606

    #346
    Re: testertje rqs haze automatic

    Het zal de laatste maal zijn,dat ik zaden koop via via(seedshop aan 50%korting),ga terug rechtsreeks van de breeders kopen
    Van de 4 zaadjes van ice female seeds,zijn er maar 2 bovengekomen,de andere 2 zat geen groeikracht in(nochtans alle 4 goed ontkiemd)raar...
    Morgen komt mijn sd adapter binnen

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De ice twins



    Voor degenen die twijfelen,de bovenlaag is perliet,perfect voor het bodemleven

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    De royal ak47 gaat mij nog verassen gelook ik iedere 6 uur donkere periode bloeit ze als een kool,dus 18/6 beste cyclus voor automatics

    Last edited by soulrebel; 26 February 2015, 17:38.

    Comment

    • soulrebel
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2014
      • 1606

      #347
      Re: testertje rqs haze automatic

      Nou mooi man hebben ze gans mijn bestelling geannuleerd(o.a tneon 2x75w)omdat die na 1maart pas verzonden kan worden,leuk man leuk die hollandse politiekers

      Comment

      • steundheufd
        Advanced Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • Mar 2014
        • 1234

        #348
        Re: testertje rqs haze automatic

        das ne minderen ...
        khoop dak sebiet ook nie zo en mailke krijg .

        Comment

        • soulrebel
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2014
          • 1606

          #349
          Re: testertje rqs haze automatic

          Yup i now ik ga het nog even afwachten met aankopen online,even de kat uit de boom kijken,verschillende waar ik aankocht hebben enkel naam aangepast,heel veel anderen kiezen eieren voor hun geld eerst zien wat dat geeft vanaf 1maart,gerechtelijke diensten/politiek kennende,gaan wss wel direct de vooraf geviseerde sjops eruithalen wait and see,in geval van nood,ga ik er persoonlijk zelf om
          Oorspronkelijk geplaatst door steundheufd
          das ne minderen ...
          khoop dak sebiet ook nie zo en mailke krijg .
          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Doet me denken aan een liedje we zullen doorgaan....

          nog ff pica's van de lr2 en ak47,de serious plant staat in de donker,die zijn sinds woensdag eindelijk begonnen met uitbundig te bloeien,de ltste 4weken gaan in voor onze hapinness kerstboompje

          top lr2 lekker aan het aandikken

          Royal ak47 on the move



          Cheers

          Comment

          • thugz
            Amazing Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 4284

            #350
            Re: testertje rqs haze automatic

            mooie afjes soulrebel.

            thugz
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

            Comment

            • soulrebel
              Super Grower
              MemberLucky Member
              • Jun 2014
              • 1606

              #351
              Re: testertje rqs haze automatic

              Thanks mate
              Oorspronkelijk geplaatst door thugz
              mooie afjes soulrebel.

              thugz
              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              ff testje met sd adapter lukt,maar de originele 8gb blijft weigeren,card op slot melding voorlopig ff met oud sd cardje oplossing gevonden,blijkbaar zijn die 8gb cards te zwaar voor oudere digitale camera's,gelukkig heb ik nog een 2gb cardje liggen,roeien met de riemen we hebben

              Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

              testreeks wel vervelend ik de pica's niet meer in macrostand kan zien op men tablet.....ach ik kan alvast 1600 foto's nemen,voordat men sd cardje vol is
              Last edited by soulrebel; 27 February 2015, 21:55.

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #352
                Re: testertje rqs haze automatic

                Time to get serious



                Cheers

                Comment

                • Stemma
                  Exquisite Grower
                  420 Member
                  • Mar 2014
                  • 7415

                  #353
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  And serious it is....
                  Je planten komen zo veel beter tot hun recht, veel duidelijkere foto's
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #354
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    Ik waag het niet meer om onduidelijke pica's te plaatsen hier of men tablet zou ook de geest moeten geven
                    Net tot de conclusie gekomen,na een ontkieming test,met wit punt(1mm) naar boven gericht in de potten stoppen,3 op de 6 zaden zijn mislukt zo,2groeiden met hun penwortel naarboven,eentje is kapotgegaan,omdat het kiemtje teveel kracht moest steken.het penworteltje groeit eerst naar boven,en in het beste geval,gaat het worteltje terug in de bodem,teveel energie voor een kiempje dus gaan we terug op de ouwe vertrouwde periode

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #355
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Beetje zaadjes terroriseren , ik dacht dat gij zo'n zorgzaam manneke was.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #356
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        ik dacht,ik ga eens de raad van anderen opvolgen,ik was benieuwd maar nu niet meer
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                        Beetje zaadjes terroriseren , ik dacht dat gij zo'n zorgzaam manneke was.

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #357
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          ak47lr2

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #358
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            Hoe lang moeten ze nog Rebel ?
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #359
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Zoals ze er nu voor staan,de royal ak zeker nog dikke 3/4 weken,de LR2's nog zeker een dikke 2 weken ik zie het wel aan,heb al zodanig veel rijpe toppen zien passeren in men leven,men oog ondertsn volleerd getraind is,microscoop achter de hand
                              Ik was zodanig stoned,ik niet juist meer weet,welke datum ze juist boven gekomen zijn ik vermoed de 2 lr2 rond de 5e januari,de royal ak rond de 10e januari dus de volgende opdr8 notitie met de datas bijhouden,de serious plant weet ik vanbuiten,eind maart einde bloei

                              Comment

                              • AudioSystemRolla
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • May 2012
                                • 1709

                                #360
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Opkomst is toch niet van belang als je een microscoop klaar hebt liggen
                                Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                                Comment

                                Bezig...