testertje rqs haze automatic

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stemma
    Exquisite Grower
    420 Member
    • Mar 2014
    • 7415

    #376
    Re: testertje rqs haze automatic

    Mooie foto's van de LR2, dat is toch ook wel een mooie plant
    Van welke breeder is ze ? Of staat LR2 voor lowryder 2 ?

    Kan je al iets zeggen over de geur van de LR2 ?
    Ruikt de Happiness echt sterk naar sinasappel, geen 'wietgeur' ?
    Last edited by Stemma; 3 March 2015, 08:51.
    Stemma doet het forum, stout 2017

    Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #377
      Re: testertje rqs haze automatic

      Hoe smaakt de paddenstoel ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment

      • soulrebel
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2014
        • 1606

        #378
        Re: testertje rqs haze automatic

        De lowryder geurt heelijk naar die vette santa maria,kan er soms uren met men neus bovenhangen is nadien bekeken een heel herkenbaar geurtje die me way back in time doet gaan de serious plant zit nog teveel in de beginfase,om al echt naar weed te ruiken,wel een pallet van fruitgeur
        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
        Mooie foto's van de LR2, dat is toch ook wel een mooie plant
        Van welke breeder is ze ? Of staat LR2 voor lowryder 2 ?

        Kan je al iets zeggen over de geur van de LR2 ?
        Ruikt de Happiness echt sterk naar sinasappel, geen 'wietgeur' ?
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Alles verwijderd QNQ maar ze blijven hardnekkig terug komen,bij die ene lowryder,naar ik hoor is het redelijk uitzonderlijk,dat paddestoelen zich hecht aan een wietplant,best wel tevreden jouw witpuntje naar boven tip,van eerder in men verslag,is faliekant mislukt,5zaadjes verloren gegaan,er was er zelfs eentje bij,die gewoon met zen worteltje naar boven gericht bleef groeien,deed zelfs de moeite niet om terug naar beneden te groeien ach het was maar een test,vanaf nu terug zaadje enal,direkt de grond in,zoals een breeder zei,als je zo'n monster kan opkweken,moet een zaadje ontkiemen toch lukken hè

        cheers
        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
        Hoe smaakt de paddenstoel ?
        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Net even trichomen check gedaan,op beide lowryders2 hier en daar 1 amber trichoom gecheckt,dus vanaf nu spoelen

        lr2

        ice

        LR2

        LR2

        ak47

        ak47

        Cheers

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #379
          Re: testertje rqs haze automatic

          Oh, da's niet zo mooi dan.
          Toch is het de juiste manier, met het puntje naar boven.
          Ik zie dat je ook zegt dat ze eigenlijk al iets te ver gekiemd waren, dat zal de reden zijn geweest misschien.
          Een zaadje "weet" vrij snel, door de zwaartekracht en door licht, wat de boven- en onderkant is.
          Als je dan iets te laat bent met planten heeft ze al bepaald waar de zon is en kost het meer moeite om dat te herstellen.

          Zaadje meteen in de grond doen is natuurlijk de beste manier, maar als je iets oudere zaden hebt kun je soms niet om voorkiemen heen.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • soulrebel
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2014
            • 1606

            #380
            Re: testertje rqs haze automatic

            Bah het is nu niet dat men wereld is ingestort he maar ik zal idd weer doen als voorheen zaadje direct in de grond stoppen,haal je nog altijd de beste resultaten,duurt wat langer,maar de meest natuurlijke manier,ik experimenteer nog eens graag,wat wel of niet kan,tis en blijft een hobby he
            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
            Oh, da's niet zo mooi dan.
            Toch is het de juiste manier, met het puntje naar boven.
            Ik zie dat je ook zegt dat ze eigenlijk al iets te ver gekiemd waren, dat zal de reden zijn geweest misschien.
            Een zaadje "weet" vrij snel, door de zwaartekracht en door licht, wat de boven- en onderkant is.
            Als je dan iets te laat bent met planten heeft ze al bepaald waar de zon is en kost het meer moeite om dat te herstellen.

            Zaadje meteen in de grond doen is natuurlijk de beste manier, maar als je iets oudere zaden hebt kun je soms niet om voorkiemen heen.
            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

            Nog even wat pica's,met een vraag in verbonden,ik zie bij de royal ak toch heel weinig trichomes aanmaken vergeleken met de andere planten,nog een week of 2 en de ak zouw klaar moeten zijn

            lr2

            lr2

            lr2

            lr2

            royal ak check de trichomes op blad,veel minder toch?

            royal ak

            cheers

            Comment

            • Stemma
              Exquisite Grower
              420 Member
              • Mar 2014
              • 7415

              #381
              Re: testertje rqs haze automatic

              Maakt ze niet in de laatste weken meer trichomen aan ?

              groet, die Stemma....
              Stemma doet het forum, stout 2017

              Stemma doet stout (2016)
              Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

              Comment

              • soulrebel
                Super Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 1606

                #382
                Re: testertje rqs haze automatic

                D8 ik ook stemmake,maar als ik de vergelijking doe,is er toch veel en veel minder trichomes aanmaak te zien maar die ak heeft me al vaker verrast,wie weet wat ze nog in petto heeft de toppen ontwikkelen wel heel goed,zal wss mooie lange top worden ak 47 behoort nu al tot een van men favos,mooi veel sterke vertakkingen,nice
                Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                Maakt ze niet in de laatste weken meer trichomen aan ?

                Comment

                • soulrebel
                  Super Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2014
                  • 1606

                  #383
                  Re: testertje rqs haze automatic

                  Net even trichomen check gedaan,alles milkey bij de lowryders maar wel met men canon toestel,heb net men voet op de microscoop gezet,wat een rommel zeg

                  Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                  serious shit

                  Lr2



                  Comment

                  • soulrebel
                    Super Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2014
                    • 1606

                    #384
                    Re: testertje rqs haze automatic

                    De eindspurt is ingezet,wat een pr8ig plantje toch die serious,vind het nog altijd doodzonde dat ik er geen stekken kan van nemen
                    Een ding staat vast,geen automatics meer binnen,te traag,te weinig,voor hetgeen het de moeite is mss enkel nog de dutch passions,maar geen royals ed meer man man binnenkort een naar mijn broer de punker,even zijn pc aanslaan om de trichomes te checken

                    Comment

                    • Stemma
                      Exquisite Grower
                      420 Member
                      • Mar 2014
                      • 7415

                      #385
                      Re: testertje rqs haze automatic

                      Ben je te laat dan met stekken nemen ? Je kan toch reveggen, of sla ik nu wartaal uit ?
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment

                      • soulrebel
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2014
                        • 1606

                        #386
                        Re: testertje rqs haze automatic

                        neen,stekken nemen gaat verlopig niet,te weinig plaats en matriaal daarvoor,ik doelde meer,dat ik ze niet als moederplant kon houwen,feminised seed he
                        Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                        Ben je te laat dan met stekken nemen ? Je kan toch reveggen, of sla ik nu wartaal uit ?
                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.


                        vriendelijke service,woensdag verzonden,vandaag in de bus,en dit met de reguliere post!
                        er zit zelfs een blueberry cheese cake in een klein evenloppke

                        ice ice


                        Cheers
                        Last edited by soulrebel; 6 March 2015, 17:37.

                        Comment

                        • soulrebel
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2014
                          • 1606

                          #387
                          Re: testertje rqs haze automatic

                          Bleuberry cheese,ziet er veelbelovend uit

                          Comment

                          • Stemma
                            Exquisite Grower
                            420 Member
                            • Mar 2014
                            • 7415

                            #388
                            Re: testertje rqs haze automatic

                            De ice gaat lekker, nu 1,5 a 2 weken ? Onder t neon gehad , ze zijn mooi laag.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            • soulrebel
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2014
                              • 1606

                              #389
                              Re: testertje rqs haze automatic

                              Yep indeed onder tneon Stemma,morgen staan ze 2weken (heb er 2) krijg het soms aan men groene tikker,als ik al die gestrekte zooi zie soms die bleuberrycheese zal me benieuwen,een freebee van female seeds
                              Oorspronkelijk geplaatst door Stemma
                              De ice gaat lekker, nu 1,5 a 2 weken ? Onder t neon gehad , ze zijn mooi laag.

                              Comment

                              • Stemma
                                Exquisite Grower
                                420 Member
                                • Mar 2014
                                • 7415

                                #390
                                Re: testertje rqs haze automatic

                                Ik zal bij mijn gestrekte plantjes voortaan vooraf een waarschuwing plaatsen, .
                                Ik kan geen info vinden over de blueberry cheesecake, maar de naam klinkt lekker.
                                Staat er nog wat info op het zakje ?
                                Stemma doet het forum, stout 2017

                                Stemma doet stout (2016)
                                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                                Comment

                                Bezig...