Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

obrengst

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    obrengst

    Korting op 420shop
    hoeveel opbrengst heb je ongeveer met een 600 hps green power in 60 liter pot?

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    kan iemand mij wat meer zeggen hierover?

    #2
    Re: obrengst

    Globaal zo tussen de 200 gram en 1200 gram. Als je tenminste planten zet in die pot.

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: obrengst

      Nee wietefras, hij heeft z'n lamp in die pot zitten.

      Maak je een lampekap van een pot ofzo ?
      Dat gaat smelten toch ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: obrengst

        Neem de tijd voortaan even om je bericht te typen en vooral eerst te kijken waar je het typt

        Forum: Chatbox

        Live chatbox & chat forum: Plaats hier onderwerpen die in geen ander board thuis horen. GEEN cannabis gerelateerde topics in dit forum! Voor vragen over cannabis zie de overige boards! Voor algemene discussies over cannabis, zie de cannabis chatbox.

        Zal je vraag verplaatsen.
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: obrengst

          Oorspronkelijk geplaatst door Tyson2014 View Post
          hoeveel opbrengst heb je ongeveer met een 600 hps green power in 60 liter pot?

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          kan iemand mij wat meer zeggen hierover?

          Een kip met 6 poten.

          Comment


            #6
            Re: obrengst

            Mmm ja dat is best lastig om te zeggen. Persoonlijk heb ik het nog nooit geprobeerd om de lamp in een pot te zetten en de planten dan aan het plafond te hangen, maar je zou het eens kunnen proberen? Heb je wel een primeur denk ik denk dat je qua opbrengst moet denken aan een minuut of 50 aan zwarte rook, brand, aangekoekte longen en een slecht humeur

            Comment


              #7
              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

              Comment


                #8
                Re: obrengst

                wat je ongeveer krijgt is nooit te bepalen. Dat hangt van teveel factoren af, licht, klimaat, bodem en strain. Nog wel wat.

                Wat ik je wel kan zeggen is dat je er vanuit kan gaan dat je niet meer dan 650 gram van een 600w lamp af haalt. Het uiteindelijke gewicht zal dus tussen de 0 en de 650 gram liggen.

                Verder zou meer info handig zijn als je zo'n vraag stelt.

                Comment


                  #9
                  Re: obrengst

                  Ik heb wel kweekverslagen gezien waar ze over de 2 gram per watt zaten met een enkele 600W lamp.

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #10
                    Last edited by Kwasimodo; 5 August 2014, 15:06.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment


                      #11
                      Re: obrengst

                      Oorspronkelijk geplaatst door green farmer View Post
                      Mmm ja dat is best lastig om te zeggen. Persoonlijk heb ik het nog nooit geprobeerd om de lamp in een pot te zetten en de planten dan aan het plafond te hangen, maar je zou het eens kunnen proberen? Heb je wel een primeur denk ik denk dat je qua opbrengst moet denken aan een minuut of 50 aan zwarte rook, brand, aangekoekte longen en een slecht humeur
                      Hahahahahahah

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Ik heb 15 min zittten lachen nu is het wel genoeg

                      Comment


                        #12
                        Re: obrengst

                        Tsja, een heel kweekverslag faken valt nog niet mee. Hij had er wel meer ook.

                        Led kwekers komen ook aan een gram de watt. Blijkbaar een kwestie van een groter oppervlak gebruiken dan doorgaans geadviseerd en veel planten zetten (SOG). Levert wel fluffy wiet op, maar het totaal gewicht is uiteindelijk wel hoger.

                        Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                        Comment


                          #13
                          Re: obrengst

                          Nou ben ik wel benieuwd naar een linkje wietefras!

                          Ik ging trouwens wel van het realistische uit omdat de TS nog een beginner is neem ik aan.

                          Comment


                            #14
                            Re: obrengst

                            Ik zie regelmatig oogsten van 1gr/W en meer.
                            Mooie topjes, met van die dikke takken eraan. Als ik zo knip kom ik ook wel aan 2gr/W
                            Of inderdaad vooral fluffy wiet, waar je -voor je het in de grinder gooit- eerst 50% takjes uit moet frutten.

                            @Tyson
                            Het eindgewicht is afhankelijk van je kweek- en knipcapaciteiten.
                            Als ik dat moet inschatten aan de hand van je bijdrages aan dit forum ga je iets tussen de 0 en 300 gram oogsten als je minstens 5 plantjes zet en geen rare fratsen uithaalt.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #15
                              Re: obrengst

                              Een Canadees met de alias Heath Robinson heeft een stel van die vertikale kweekverslagen staan op Amerikaanse forums. Ze hebben daar wel meer vertikale kwekers die dik over de 1g/W halen trouwens. Het schijnt zo zijn voordelen te hebben.

                              Helaas is de oorspronkelijke thread op RollItup inmiddels zonder plaatjes, op WF hebben ze er ook een verslag van:
                              http://www.wietforum.nl/topic/53631-...ost__p__550103
                              med_gallery_21011_7281_18952.jpg

                              1,3kg van een 600W lamp.

                              Al heb ik een andere kweker hetzelfde systeem zien proberen en die kwam "maar" aan 1.2g/W.

                              Of deze van Aerohead (1,3kg met een 1000W lamp):
                              https://www.icmag.com/ic/showpost.ph...&postcount=548
                              user78279_pic651124_1302980694.jpg

                              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                              Comment

                              Bezig...
                              X