Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraag

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraag

    Korting op 420shop
    Ik heb eind april begin mei drie wietplanten buiten staan die al aardig groot zijn, ze staan alle drie apart in een grote pot maar ik zie nu dat bij de planten sommige bladeren geel beginnen te worden, in bloei staan ze nog niet want dat zou pas eind september/oktober moeten zijn. Mijn vraag is of dit normaal is dat sommige bladeren al geel worden en moet ik die dan verwijderen of laten zitten. De drie planten zijn al behoorlijk groot ik denk zo ruim een meter. De naam van twee planten is Bubble gum maar van de andere plant weet ik de naam niet meer. Ik ben geen roker maar ik wil de planten als kruid gaan gebruiken, heb gelezen dan de plant in zijn geheel (op de steel na) eetbaar is en kern gezond. Bedankt voor het antwoord.

    #2
    Re: Vraag

    Nee, dat is niet normaal.
    Planten in een pot moet je voeding geven.
    Zonder een fotoserie kan ik verder niks met dit topic.

    Als je wiet eet kun je er ook knetterstoned van worden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Vraag

      Foto's zeggen meer dan 1000 woorden...
      Last edited by green farmer; 13 August 2014, 09:28.

      Comment


        #4
        Re: Vraag

        Comment


          #5
          Re: Vraag

          Klopt wel is erg gezond , ze maken er smoothies van met groente en fruit !

          Comment


            #6
            Re: Vraag

            Bedankt allemaal voor het antwoord, ik wilde nog even melden dat ik de planten ook biologische voeding geef speciaal voor wietplanten. Op de foto kan je goed de gele bladeren zien. Tjonge jonge na vele malen proberen heb ik eindelijk de foto,,,zucht..
            P1110739.jpgP1110739.jpg
            Last edited by cecilia; 14 August 2014, 00:29.

            Comment


              #7
              Re: Vraag

              foto is niet te zien man :s
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment


                #8
                Re: Vraag

                Als je even onder je laatste bericht op bewerken klikt, kan je je achternaam weghalen.
                Daarna klik je op het icoontje met het boompje, en daar kun je foto's uploaden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #9
                  Re: Vraag

                  Foto is niet te zien omdat je de bestandslocatie van de foto op jou harde schijf hier linkt. We kunnen niet zomaar op je C: schijf kijken, zou mooi worden.

                  en idd die link even wegdoen omdat je voor en achternaam erin staan.

                  Comment


                    #10
                    Re: Vraag

                    Leuk dat je reageert maar ik ben geen man,,,,

                    Comment


                      #11
                      Re: Vraag

                      erg geel blad zie ik nog niet op de foto's maar je kan het eens proberen een paar dagen zonder voeding, of als je voeding erg laag is iets meer geven en kijken hoe je bladkleur dan wordt, voor de rest zou ik het je niet kunnen zeggen.

                      succes
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment


                        #12
                        Re: Vraag

                        Ze zijn wat licht-groenig inderdaad.
                        Da's meestal het gevolg van teveel water of te weinig voeding.
                        Aan jou de keus
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: Vraag

                          Dank je wel voor je antwoord, er kan er iets mee.

                          Comment

                          Bezig...
                          X