Vraag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • cecilia
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2014
    • 4

    #1

    Vraag

    Korting op 420shop
    Ik heb eind april begin mei drie wietplanten buiten staan die al aardig groot zijn, ze staan alle drie apart in een grote pot maar ik zie nu dat bij de planten sommige bladeren geel beginnen te worden, in bloei staan ze nog niet want dat zou pas eind september/oktober moeten zijn. Mijn vraag is of dit normaal is dat sommige bladeren al geel worden en moet ik die dan verwijderen of laten zitten. De drie planten zijn al behoorlijk groot ik denk zo ruim een meter. De naam van twee planten is Bubble gum maar van de andere plant weet ik de naam niet meer. Ik ben geen roker maar ik wil de planten als kruid gaan gebruiken, heb gelezen dan de plant in zijn geheel (op de steel na) eetbaar is en kern gezond. Bedankt voor het antwoord.
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: Vraag

    Nee, dat is niet normaal.
    Planten in een pot moet je voeding geven.
    Zonder een fotoserie kan ik verder niks met dit topic.

    Als je wiet eet kun je er ook knetterstoned van worden.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • green farmer
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jul 2009
      • 359

      #3
      Re: Vraag

      Foto's zeggen meer dan 1000 woorden...
      Last edited by green farmer; 13 August 2014, 08:28.

      Comment

      • Abbu
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2014
        • 122

        #4
        Re: Vraag

        Comment

        • budha54
          Grower
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 717

          #5
          Re: Vraag

          Klopt wel is erg gezond , ze maken er smoothies van met groente en fruit !

          Comment

          • cecilia
            Zaadje
            Nieuw Lid
            • Aug 2014
            • 4

            #6
            Re: Vraag

            Bedankt allemaal voor het antwoord, ik wilde nog even melden dat ik de planten ook biologische voeding geef speciaal voor wietplanten. Op de foto kan je goed de gele bladeren zien. Tjonge jonge na vele malen proberen heb ik eindelijk de foto,,,zucht..
            P1110739.jpgP1110739.jpg
            Last edited by cecilia; 13 August 2014, 23:29.

            Comment

            • GDog
              Grower
              MemberLucky Member
              • Apr 2014
              • 671

              #7
              Re: Vraag

              foto is niet te zien man :s
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: Vraag

                Als je even onder je laatste bericht op bewerken klikt, kan je je achternaam weghalen.
                Daarna klik je op het icoontje met het boompje, en daar kun je foto's uploaden.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #9
                  Re: Vraag

                  Foto is niet te zien omdat je de bestandslocatie van de foto op jou harde schijf hier linkt. We kunnen niet zomaar op je C: schijf kijken, zou mooi worden.

                  en idd die link even wegdoen omdat je voor en achternaam erin staan.

                  Comment

                  • cecilia
                    Zaadje
                    Nieuw Lid
                    • Aug 2014
                    • 4

                    #10
                    Re: Vraag

                    Leuk dat je reageert maar ik ben geen man,,,,

                    Comment

                    • Ilikebigbuds
                      T.H.C. Master
                      MemberLucky Member
                      • Aug 2014
                      • 549

                      #11
                      Re: Vraag

                      erg geel blad zie ik nog niet op de foto's maar je kan het eens proberen een paar dagen zonder voeding, of als je voeding erg laag is iets meer geven en kijken hoe je bladkleur dan wordt, voor de rest zou ik het je niet kunnen zeggen.

                      succes
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #12
                        Re: Vraag

                        Ze zijn wat licht-groenig inderdaad.
                        Da's meestal het gevolg van teveel water of te weinig voeding.
                        Aan jou de keus
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment

                        • cecilia
                          Zaadje
                          Nieuw Lid
                          • Aug 2014
                          • 4

                          #13
                          Re: Vraag

                          Dank je wel voor je antwoord, er kan er iets mee.

                          Comment

                          Bezig...