Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste wietplantje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Re: Eerste wietplantje

    Met een iel plantje bedoel ik een armoedig plantje.
    Dat kan ook niet anders, want de te geringe lichtdruk werkt in je nadeel.

    Ik geloof dat je je best doet, maar dat houdt niet in dat de uitkomst goed is.
    Een goed ontwikkelde buitenbud kan de omvang bereiken van een bierflesje en een binnenbud de omvang van een literfles cola.
    Daar kom je niet bij in de buurt.

    Als een scholier zich uit de voegen leert voor een proefwerk en hij haalt toch maar een twee dan is er niks op zijn ijver aan te merken, maar volgens objectieve normen is het resultaat bedroevend slecht.
    En dat is hier niet anders.
    Zou je je echt serieus genomen voelen als je overladen zou zijn met complimenten?
    Dat kan ik me nauwelijks voorstellen.

    Maar om Johan Cruyff te citeren: "ieder nadeel hep zun voordeel".
    Je weet nu in ieder geval dat je het anders moet aanpakken.
    Last edited by Kwasimodo; 8 October 2014, 16:20.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

    Comment


      #62
      Re: Eerste wietplantje

      Stond er niet kweek voor de fun ...
      Wel heeft hij er geen fun aan gehad ...
      Was het niet leerzaam ...
      Is het doel niet bereikt ...
      Dus is dit voor 1 lampje geen mooi reslutaat ....
      Ik zie geen probleem maar als het weer een discussie topic word met kwasimodo stop ik liever nu met te reageren op dit topic
      Last edited by grinderke; 8 October 2014, 17:54.

      Comment


        #63
        Re: Eerste wietplantje


        @grinderke Wel heeft hij er geen fun aan gehad


        @Kwasimodo: Maar omdat je voor de fun kweekt, beleef je er hopelijk plezier aan.[
        /QUOTE]


        Lezen is een vak, niet waar?
        Ik had echt wel door het dit geen serieuze poging was, vandaar dat ik reeds voor jou constateerde dat dit voor de fun is.

        @grinderke Dus is dit voor 1 lampje geen mooi reslutaat
        @Skeelaard ok ben 2 tornados gaan halen , 1tje had ik nog..

        Twee
        plus een is drie tornados grinderke: controleer het maar op je "rekentuigje".

        Niet boos worden grinderke: het zijn jouw woorden die dus van geen meter kloppen.
        Last edited by Kwasimodo; 8 October 2014, 18:54.
        [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
        mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

        Comment


          #64

          Comment


            #65
            Re: Eerste wietplantje

            .
            Dus er is van 15 tot 18 augustus met twee lampen in het verkeerde spectrum belicht -dat zijn dus vier dagen- en nadien met drie (tornado)lampen.
            Dus vanaf 19 augustus tot gisteren 8 oktober hangen er drie lampen: dan is er 50 dagen met drie lampen met het juiste spectrum belicht.

            We spreken dus over 54 dagen, waarvan vier dagen met twee lampen met het verkeerde spectrum en 50 dagen met drie lampen met het juiste spectrum.
            Ik zal de vier dagen belichting (of wellicht nog enkele dagen voordien) met het verkeerde spectrum -waarbij zelfs een ledlamp met het formidabele vermogen van 1,7 watt-
            Last edited by Kwasimodo; 9 October 2014, 15:58.
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment


              #66
              Re: Eerste wietplantje

              Lees het eerste post nog eens
              Ps. Kijk ook naar de foto s en datum
              2*dan begrijp je wat ik bedoel

              Verstuurd van mijn GT-I8150 met Tapatalk

              Comment


                #67
                Re: Eerste wietplantje

                Dit is de allerlaatste openbare discussie tussen jullie beiden in lopende topics, genoeg geweest.



                Comment


                  #68
                  Re: Eerste wietplantje

                  Ow sorry , ik ontkiemde een paar zaadjes en keek of het ging lukken.
                  toen het uiteindelijk toch bleek te lukken ben ik moeten verhuizen
                  daar niet genoeg zon aan de vensters heb ik besloten een lamp erboven te hangen...
                  Omdat ik niet wist wat of hoe vraagde ik jullie hulp...
                  Sommige neemde dit niet serieus en geefde onnodige commentaar
                  kwasimodo jouw uitleg helpt me nog steeds niet ...
                  Ik kan heel goed geloven dat je goede kweker bent enz & dat je slim bent
                  maar ik ben een beginner leg het beetje makkelijker uit.
                  Jouw eerste kweek was toch ook niet zoals het hoorde ?
                  Grinderke probeerde ook maar te helpen en zijn hulp werkt
                  legt alles op een vriendelijke manier uit (waar ik iets aan heb)
                  ik heb geen plug en play gekocht maar gewoon tornado lampen in werklamp gedraaid...
                  zoals deze looplamp-met-metalen-korf-60w-kabellengte-5-meter.jpg

                  Comment


                    #69
                    primair standpunt gebaseerd op feiten, hoofdargumenten, nevengeschikte, ondergeschikte en ondersteunende argumenten.
                    In voorkomende gevallen is mijn tweede anker een subsidiair standpunt, wederom gebaseerd op feiten, hoofd-, neven-, ondergeschikte en ondersteunende argumenten.
                    Mijn derde anker is eventueel een meer subsidiair standpunt, ook weer gebaseerd op feiten en argumenten.

                    Bij valide standpunten van een opponent, gestaafd met feiten en argumenten ben ik bereid van standpunt te veranderen.
                    Iemand die persisteert in een onhoudbaar standpunt maakt zich immers belachelijk.

                    Als echter een opponent niet discussieert, maar debatteert
                    Last edited by Kwasimodo; 10 October 2014, 10:24.
                    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                    Comment


                      #70
                      Re: Eerste wietplantje

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kwasimodo View Post
                      primair standpunt gebaseerd op feiten, hoofdargumenten, nevengeschikte, ondergeschikte en ondersteunende argumenten.
                      In voorkomende gevallen is mijn tweede anker een subsidiair standpunt, wederom gebaseerd op feiten, hoofd-, neven-, ondergeschikte en ondersteunende argumenten.
                      Mijn derde anker is eventueel een meer subsidiair standpunt, ook weer gebaseerd op feiten en argumenten.

                      Bij valide standpunten van een opponent, gestaafd met feiten en argumenten ben ik bereid van standpunt te veranderen.
                      Iemand die persisteert in een onhoudbaar standpunt maakt zich immers belachelijk.

                      Als echter een opponent niet discussieert, maar debatteert
                      Jij moet de politiek in !

                      Comment


                        #71
                        Re: Eerste wietplantje

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
                        Dit is de allerlaatste openbare discussie tussen jullie beiden in lopende topics, genoeg geweest.



                        Dank je wel Vale !
                        Stemma doet het forum, stout 2017

                        Stemma doet stout (2016)
                        Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                        Comment


                          #72
                          Re: Eerste wietplantje

                          Hoe staat t er nou voor skeelaard? Je laat je toch niet uit t veld slaan door deze kwasiknakker?

                          Comment


                            #73
                            Re: Eerste wietplantje

                            Inderdaad skeelar. Kwasimodo kan wel zo'n heel lap tekst schrijven over debatteren en de technieken daaromheen. Dit blijft nog steeds jouw topic! Als je dat gezwets niet aan wil horen zeg je gewoon: hier hier heb geen zin in, stay on-topic. Post trouwens ff wat foto's dan kunnen we weer genieten! Voor je volgende plantje kan je je misschien ff gaan inlezen over wat je nodig hebt voor je volgende kweek. Filter enzo is niet je primaire behoefte. Maar een goede lamp en een klein hokje wel. Hokje kan je gewoon zelf maken en daarna isoleren. Lampen kan je gewoon bij de bouwbedrijven halen. Succes, ik ga je volgen.

                            Comment


                              #74
                              Re: Eerste wietplantje

                              Ik zou het niet beter kunnen zeggen als weedfan
                              En ik volg al dit topic van de eerste posts dus ik hoop dat er wel nog een eindverslag komt.
                              Het is een interessant topic en genoeg die het volgen met on topic hulp dus verder doen

                              Comment

                              Bezig...
                              X