sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • MRleviud
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2014
    • 18

    #1

    sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

    Korting op 420shop
    hallo alemaal ik ben hier nieuw en een vriend van mij heeft 3 plantjes in de tuin voor mij maar ben bang dat het herma's zijn post even een paar fotos hoop dat julie mij er meer over kunnen ver tellen DSC_0004.jpgDSC_0001.jpgDSC_0003.jpg
    Attached Files
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #2
    Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

    Zaadjes.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • thugz
      Amazing Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 4284

      #3
      Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

      Niets mis mee. Maar mss even wat beter inzoomen op de top. Maar denk dat het gewoon vrouwelijke calyxen zijn. En zie geem ballen dus.

      Thugz
      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

        Zaadjes !

        Je plantje is zwanger.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten


          Lijken me toch 100% Ballen
          God was never on your side..

          Comment

          • Michevan
            Expert Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2014
            • 1417

            #6
            Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

            Ja, dat moge duidelijk zijn.
            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


            Comment

            • MRleviud
              Junior Stoner
              Nieuw Lid
              • Sep 2014
              • 18

              #7
              Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

              ik dacht het al is zekker niks meer aan te doen of wel ? en anders is de wiet nog te roken met zaadjes in dit geval? zal betere foto's maken.

              Comment

              • highflyin
                Bong Master
                MemberLucky Member
                • Jun 2014
                • 344

                #8
                Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                Je kan het nog zeker roken alleen ik zou de zaadjes eruit halen.

                Comment

                • MRleviud
                  Junior Stoner
                  Nieuw Lid
                  • Sep 2014
                  • 18

                  #9
                  Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                  Dank julie wel. trouwens helemaal rechts is een (Ak 47 auto) in het midden is een (Haze auto) en helemaal links is een (Royal dane )

                  Comment

                  • Matsy80
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Apr 2014
                    • 616

                    #10
                    Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                    Die zaden zullen nu wel herma zijn zeker?

                    Comment

                    • PyroNL
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2010
                      • 259

                      #11
                      Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                      Ik heb ook een aantal zaden uit mijn 2 fem autoflowers, zijn deze zaden herma? of het expirimenteren waard volgend jaar...

                      Comment

                      • MRleviud
                        Junior Stoner
                        Nieuw Lid
                        • Sep 2014
                        • 18

                        #12
                        Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                        DSC_0011.jpgDSC_0018.jpgDSC_0019.jpgnog een paar fototjes

                        Comment

                        • PyroNL
                          Wicked Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2010
                          • 259

                          #13
                          Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                          Ziet er goed uit man, laat ze maar lekker aandikken

                          Comment

                          • MRleviud
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • Sep 2014
                            • 18

                            #14
                            Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                            zijn al die balletjes dan zaadjes of niet? zo jah moek ze er alemaal af halen of laten zitten?

                            Comment

                            • Ilikebigbuds
                              T.H.C. Master
                              MemberLucky Member
                              • Aug 2014
                              • 549

                              #15
                              Re: sorry wist niet precies waar ik dit moest posten

                              gewoon er uit halen nadat je de wiet hebt geknipt en gedroogd
                              https://www.jointjedraaien.nl/wietforum/threads/41014-1x-low-dwarf-AF-seedmakerseeds-1x-OG-Kush-zaadje-uit-wietzakje

                              Comment

                              Bezig...