Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers



    Sent from my C2105 using Tapatalk
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...of-the-woods!!

    Comment


      #32
      Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

      IMG_20141020_102504.jpgIMG_20141020_102550.jpg amnesia haze heel wat gegroeid
      IMG_20141020_102520.jpgIMG_20141020_102628.jpg bleumatic toppen al 3X de dikte dan foto ervoor.
      IMG_20141020_102538.jpgIMG_20141020_102529.jpg 2 X ak laatste dagen groei.

      Nie slecht e aangezien het me niet ging lukken
      Last edited by marijkew; 20 October 2014, 09:36.

      Comment


        #33
        Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

        Mijn plantjes zijn al geknipt, dus geen foto's.
        25 gram heb ik van 3 plantjes gehaald ( gedroogd ) , zaadjes gekocht bij Royal Queen seeds, ( royal dwarf ) .
        Niet slecht, aangezien sommige op het forum hebben gezegd, dat dit niet zou lukken.
        Volgend jaar toch buiten zetten, de laatste 2 weken hing er een verschrikkelijke geur in mijn appartement.

        Comment


          #34
          Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

          beste marijkew het is inderdaad waar dat limenade niet werkt ,weet ik uit eigen ervaring ,cola weet ik niet nooit geprobeerd wat zekr wel werkt is een goeie mellasse [suikerbiet extract] werkt zeker wel,gebruik ik al jaren en zorgt ervoor dat je weed zoeter gaat smaken en zorgt ook voor een goede voedsel opname voor je plantjes, en van experimenteren leer je ook vaak dingen van jongen dus niet zoo katten op elkaar

          Comment


            #35
            Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

            Oorspronkelijk geplaatst door hya001 View Post
            Mijn plantjes zijn al geknipt, dus geen foto's.
            25 gram heb ik van 3 plantjes gehaald ( gedroogd ) , zaadjes gekocht bij Royal Queen seeds, ( royal dwarf ) .
            Niet slecht, aangezien sommige op het forum hebben gezegd, dat dit niet zou lukken.
            Volgend jaar toch buiten zetten, de laatste 2 weken hing er een verschrikkelijke geur in mijn appartement.
            Hoe is het met je andere planten ?
            De Royal Dwarf had je nog niet eerder benoemd, of ben ik abuis ?
            Stemma doet het forum, stout 2017

            Stemma doet stout (2016)
            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

            Comment


              #36
              Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

              32 graden ? Waarom ?

              @hya001: Een internetgezegde : Pics or it didn't happen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                Oorspronkelijk geplaatst door karpervissen View Post
                beste marijkew het is inderdaad waar dat limenade niet werkt ,weet ik uit eigen ervaring ,cola weet ik niet nooit geprobeerd wat zekr wel werkt is een goeie mellasse [suikerbiet extract] werkt zeker wel,gebruik ik al jaren en zorgt ervoor dat je weed zoeter gaat smaken en zorgt ook voor een goede voedsel opname voor je plantjes, en van experimenteren leer je ook vaak dingen van jongen dus niet zoo katten op elkaar
                Zal voor in maart worden dan maart kweekj binnen terug voor ruit mei kweekj buiten erbij dankje voor de info
                Gr marijke

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Aha waarom leuke vraag eindelijk iemad die het vraagt. Omdat ik de klaarte naboots van de zon door er klaar te opgestreken ookal is dat maar met een.stomme lamp zoals ze hier zeggen zet ik mijn verwarming nog eens hoog om de warmte natebootsen en moet zeggen dat ik mijn slag niet heb misslaan door naar mijn vriendjes te luisteren in Amsterdam. Want dees lukt IMG_20141113_104238.jpg bleumatic gaat zaterdag om. Heb top van 10 cm groot 4 cm dik boordevol thc aleen maar voor de ruit veel warmte en licht.

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                IMG_20141113_104238.jpg
                IMG_20141113_104359.jpgIMG_20141113_104625.jpg
                Bleumatic gaat zaterdag om

                IMG_20141113_104410.jpg
                IMG_20141113_104419.jpg
                De amnesia haze.

                IMG_20141113_104444.jpgIMG_20141113_104352.jpg
                En men 2 ak.

                Alle sletjs hebben al thc op hun bladeren amnesia wat dikker of ak
                Bleumatic mooie hoofdtop van een mooie 10 cm groot kleine 4 cm dik compact hart mooie haze zakjes te zien mijn kweek is geslaagd en een goedkope manier om te kweken een goeie factuur bespaar
                Last edited by marijkew; 13 November 2014, 10:04.

                Comment


                  #38
                  Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                  [QUOTE= mijn kweek is geslaagd en een goedkope manier om te kweken een goeie factuur bespaar [/QUOTE]

                  Door het hoger zetten van de verwarming kan je een hogere gas en licht afrekening krijgen dan waarop je gerekend hebt ?
                  Stemma doet het forum, stout 2017

                  Stemma doet stout (2016)
                  Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                  Comment


                    #39

                    Comment


                      #40
                      Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                      lol. 32 graden, jahoor xd. ik geloof er geen reet van. President Lincoln was familie van me en Atilla de Hun ook XD.

                      Comment


                        #41
                        Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                        Ik wou het zo sterk niet verwoorden, maar daar komt het wel op neer . Plus, als ik mijn planten cola geef met ph van 2 en half dan liggen ze na een week dood. Zal wel aan de strain liggen dan.

                        Comment


                          #42
                          Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                          Je kunt ook een beetje Cola mengen door de voeding. Net zoals met reguliere pH-.

                          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                          Comment


                            #43
                            Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                            als het 32 graden daar is en ik kijk goed op de foto zal die canna flores en de rest van je voeding niet zo lang overleven als de plant .
                            ik heb en maat en die heeft enkele jaren geleden in volle grond en zaadje in grond geduwt en niks gedaan .
                            gewoon gewacht was en reus van en plant en had dikke 700gr droog .
                            nu de zomer dat juist voor bij is probeerde hij het nog eens en ook enkele autoflowerkes in potten .
                            en kan je zeggen niet alles lukt altijd even goed .
                            wel leuk dat je nu enkele grammen gratis wiet hebt en n leuke bezigheid .
                            toch zou ik volgend jaar niet meer zo voor de venster kweken denk dat het nie super veel opbrengt vanwege dubbelglas en glas neemt zowizo al wat weg .
                            probeer het komende zomer maar eens lekker in de tuin en ga zeker en vast wat verslagen lezen !
                            dan weetje 10x zoveel en hoe meer know how , hoe meer paf voor jou

                            Comment


                              #44
                              Re: 1ste kweek binnen zonder tent met autoflowers

                              Dat vindt ik een mooie uitspraak!

                              Comment

                              Bezig...
                              X