Nanolux evsa 400watt
Collapse
X
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Ja dat kan natuurlijk ook!
Die zijn er van Nanolux ook dan hebben ze koelribben wat hem wel groter maakt. Al is dat niet echt een probleem lijkt me.Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Even 2 foto's, op de eerste staat duidelijk "input power cord"
IMG_0230.JPG
foto van de binnenkant. Zoals je ziet zit de kabel er gewoon bij.
IMG_0231.JPG
Ik denk gewoon dat ze bij Nanolux de kabel zijn vergeten. Wat erg balen voor je is natuurlijk.Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Top dat je even laat weten! Vond het zelf ook al erg jammer en vaag, gaat om een nieuw product natuurlijk.Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
ja is echt wel kut , maarja denk als je eventueel maild het ooit wel terecht komt maar dat zal wel even duren ....
maar uuh ligt dat nu aan mij of is hij zoveel kleinder dan die met koelribben
??
Groetjes Steundje
Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Nee dat ligt niet aan jouw Steundje. Hij is veel kleiner omdat hij koelt d.v.m. de ventilator.Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
ooh okej
.
las in je vorige bericht ook dat wanneer de fan in de ballast defect raakt de hele ballast dan uitvalt .
dan is het in principe toch beter voor de koelribben tenemen ?
wand die maakt geen lawaai en valt niet uit omdat die geen fannetje heeft , is enkel wat groter of zeg ik hier iets stomst .
Groeten Steundj
Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Nee hoor je zegt niet stoms
Ik ben het met je eens, al is het wel zo dat ik nog niet gehoord heb dat de ventilator stuk is gegaan. En ik heb er al best een aantal van verkocht.
Wat mij betreft is het om het even. Zijn beide gewoon goeie Evsa's
De ventilator kan natuurlijk stuk gaan maar die met koelribben kan ook stuk. Het blijft elektronica
Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
oh pfiieeeuw gelukkig ghehehehe .
ja daar heb je gelijk het is en blijft electronica en kapot gaat het ooit he .
shhhht zeg dat nou niet lever je meer op de koelribben zijn duurder
Groetjes Steundje
Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Maakt mij niet uit hoor, ik geef graag zoveel mogelijk informatie aan mijn klanten zonder er commercieel over na te denken.shhhht zeg dat nou niet lever je meer op de koelribben zijn duurder
Tevreden klanten komen terug, degene die zich gefopt voelen niet.
Comment
-
Re: Nanolux evsa 400watt
Zo is het maar net Roy! Je hebt aan mij een klant er bij iig. Zoals je eerlijk bent over zaken, je adviezen en afspraken die je nakomt: dikke dikke HULDE!Comment
-






Comment