Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

    Zou daar even iets anders van maken misschien ?
    Ik vind het niet zo slim.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • angeloo
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Oct 2009
      • 98

      #17
      Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

      Huh wat bedoel je?
      A.Bundy

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #18
        Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

        Ik vind het niet zo slim om je complete naam + woonplaats op een drugsforum te zetten.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #19
          Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

          Aha op die manier;p nouja ik doe geen gekke dingen hierro dus heb niks te verbergen. Maar idd achternaam weghalen is een goeie (y)
          A.Bundy

          Comment

          • psychedelic1988
            Retired
            • Oct 2012
            • 2796

            #20
            Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

            Volgens mij had je een plantje staan tog?
            Dan kunnen ze je zeker wel last bezorgen. Mini wietplantje of grote afgebloeide plant kijken ze niet naar

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #21
              Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

              Oorspronkelijk geplaatst door angeloo
              Aha op die manier;p nouja ik doe geen gekke dingen hierro dus heb niks te verbergen. Maar idd achternaam weghalen is een goeie (y)
              Hier misschien niet maar op marktplaats? Een naamgenoot of jij zelf staan daar in een niet zo rooskleurig daglicht, ook bij opgelicht.nl.
              Last edited by FlintStoned; 5 November 2014, 12:47.

              Comment

              • Kwasimodo
                Grower
                Nieuw Lid
                • Jul 2014
                • 688

                #22
                Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                Oorspronkelijk geplaatst door angeloo
                Oranjeboom? Hahaha ja dat is mijn achternaam ja. Niet me favoriete biermerk..is koppijnbier he :p
                Nergens anders dan in Café-restaurant Oranjeboom in -s-Heer Hendrikskinderen kun je zo lekker "gebakken paling" of "paling in het groen" eten.
                [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
                mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

                Comment

                • angeloo
                  Expert Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2009
                  • 98

                  #23
                  Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                  Opgelicht? Nou ik heb werk dus hoef niemand op te lichten pik.
                  A.Bundy

                  Comment

                  • FlintStoned
                    Banned
                    • Oct 2012
                    • 5580

                    #24
                    Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                    Waarschijnlijk bestaan er wel meer mensen met jouw voor en achternaam. Maar als je je persoonlijke gegevens hier zo open en bloot neerzet worden mensen nieuwsgierig en kunnen gaan zoeken. Dan kom je al snel heel negatieve berichten tegen bij jouw namen.

                    Comment

                    • angeloo
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2009
                      • 98

                      #25
                      Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                      Ik vat m, bedankt voor de tip man.
                      A.Bundy

                      Comment

                      • angeloo
                        Expert Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2009
                        • 98

                        #26
                        Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                        Zoals gezegd, wel een beetje laat naar hier de spruitjes die omhoog gekomen zijn. Zien er nog best goed uit ondanks dat ze met de helm op omhoog zijn gekomen, wat vinden jullie?
                        Attached Files
                        A.Bundy

                        Comment

                        • phangngaone
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Apr 2013
                          • 375

                          #27
                          Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                          allemaal samen in 1 pot? ga je dat zo laten ofwa?

                          Comment

                          • angeloo
                            Expert Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Oct 2009
                            • 98

                            #28
                            Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                            Nee sowieso niet, ff beetje laten groeien dan overpoten
                            A.Bundy

                            Comment

                            • grinderke
                              Senior Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jul 2014
                              • 974

                              #29
                              Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                              Voorzichtig zijn met de wortels bij overpotten
                              Die knakken voor het minste.

                              Comment

                              • psychedelic1988
                                Retired
                                • Oct 2012
                                • 2796

                                #30
                                Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                                Overpotten is geen doen meer als je ze zo laat groeien.
                                Alles wortels groeien door elkaar hoe denk jij die straks uit elkaar te kunnen halen?

                                Nu heb je bijna geen andere mogelijk dan ze zo in een 60l pot te zetten met zijn allen.

                                Comment

                                Bezig...