Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • WeedFan
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Aug 2014
    • 848

    #46
    Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

    Dat denk ik ook1

    Comment

    • Kwasimodo
      Grower
      Nieuw Lid
      • Jul 2014
      • 688

      #47
      Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

      Als je toch meerdere planten in één pot wil zetten, begin dan gelijk met een grote pot, want dan hoef je niks te verplanten.
      In een speciekuip van 65 liter kun je gemakkelijk vier planten zaaien: dan kun je gelijk rekening houden met de onderlinge afstand van de zaden.
      Uiteraard kun je het beste een kuiltje maken in het medium van de grote pot en daarin wat zaaigrond doen en daar de zaden in stoppen, want sommige mediums zijn te zwaar bemest voor zaden.
      Bij voorgroeien in een kleine pot en nadien de hele kluit overzetten in een grote pot blijven de planten te dicht op elkaar staan.
      Last edited by Kwasimodo; 19 November 2014, 13:52.
      [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
      mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

      Comment

      • angeloo
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Oct 2009
        • 98

        #48
        Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

        Bedankt voor de tips iedereen maja ik woon bij mn vader dus kan binnen niet uitgebreid gaan kweken ;p ga me best doen er iets van te maken. Ik heb trouwens nog een "kweekkastje" staan misschien iets voor jullie? Is 60x60x82 cm. Foto's komen
        A.Bundy

        Comment

        • angeloo
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Oct 2009
          • 98

          #49
          Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

          Zelfgemaakt..iemand?
          Attached Files
          A.Bundy

          Comment

          • Kwasimodo
            Grower
            Nieuw Lid
            • Jul 2014
            • 688

            #50
            Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

            Wat moet dat "kunstwerk" wel niet opbrengen.
            Hebben jullie geen open haard of allesbrander?
            [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
            mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

            Comment

            • angeloo
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2009
              • 98

              #51
              Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

              Haha nee das zonde, zelfgemaakt. Voor de handige klusser misschien die dr wat van kan maken. Tientje mag je m komen halen
              A.Bundy

              Comment

              • Iemand uit de buurt
                T.H.C. Master
                MemberLucky Member
                • Dec 2012
                • 545

                #52
                Re: Zaadjes ondersteboven gepoot! :p

                Ik denk zelf dat een handige klusser zijn klusjes zelf wel doet. Daarbij is het verstandig om met zo hokje ergens af te spreken, of iemand bij je langs te laten komen....??? Zoals Kwasimodo aangaf, de vuurkorf kun je er blijer mee maken denk ik.

                Comment

                Bezig...