Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

    Oorspronkelijk geplaatst door BuTTonBaSHer View Post
    Kan je doen. Maar wat is je lv als je hem niet gebruikt?

    Afzuiging en filter die je gaat gebruiken zijn prima.
    De luchtvochtigheid zonder is tussen de 55-65 Nu ligt de afzuiging nog af wnr ik er de 600w in plaats ga ik de afzuiging bezigen
    TemP bij donker in tent daalt tot max 17 graden bij licht met groeilampen haal ik 20 - 22 graden

    Comment


      #32
      Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

      Dan zou ik eerder wat aan de temperatuur doen dan aan je lv. 55-65 is gewoon goed.

      Met die temperaturen ga je je afzuiging dalijk ook minimaal zetten.

      Comment


        #33
        Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

        image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgHey weer enkele dagen verder alled lukt goed denkik ga ze nu wel een dag of 2 geen water meer geven zodat de wortels eens goed zuurstof krijgen. Hier enkele foto's.
        is dit gevaarlijk in mijn tent staat aan de achterkant een airsonic luchtbevochtiger de Lv is altijd tussen de 70-88% en vAn voor heb ik een elektrisch vuurtje 3 standen 600w -1200w-1800w met klein ingebouwd ventilatortje ik zet hem op stand 1 (600w) de ingebouwde termostaat zet in halfwege zo is het nooit onder de 20 graden met licht haal ik tot 22-23 graden Hij slaat om de 20 min ongeveer telkens aan voor zo een 15 min te warmen. Hierdoor bespaar ik toch wat elektriciteit. Is dit gevaarlijk voor brznd of kortsluiting dit verwarmingstoestel en de luchtbevochtiger ?
        Last edited by growitnice; 11 November 2014, 20:37.

        Comment


          #34
          Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

          Zet die luchtbevochtiger maar uit.

          Comment


            #35
            Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

            Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
            Zet die luchtbevochtiger maar uit.
            En als ik hem op 20% zet ik? Dan is mijn Lv tussen de 65 en 80. Plus dat ik hem op een legrand Tijdklok met draaischijf heb aangesloten en iederekeer 30 minutjes werkt dan weer uur niet is dit goed in combi met de verwarming? ( op stand 1 en de ventilator op de verwarming aan valt de warmte van de weerstanden nog mee op 19.5 schakeld hij aan en gaat uit wnr het max22.5C is

            Comment


              #36
              Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

              LV van 70% of meer is niet goed voor je koolstoffilter.
              Bij plantjes uit zaad ook totaal overbodig, slecht zelfs. De wortelontwikkeling remt.

              Je haalt stekkenkweek en zaadkweek door elkaar.
              Bij stekken wil je de eerste week wel een hoge LV, omdat die nog weinig wortel hebben.
              Plantjes uit zaad hebben al 5cm wortel als ze zelf nog maar 1cm boven de grond staan.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #37
                Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                Meestal zorgt de plant zelf voor luchtvochtigheid als het donker is. Zuurstof maken ze overdag en stoten die af en snachts is het omgekeerd of andersom kan ook. Maar door dat proces regels de plant dit vaak zelf waardoor zo een luchtbevochtiger in een tent niet goed is want alles blijft er hangen waardoor dan schimmels kunnen onstaan met alle gevolgen van dien. Ik laat het gewoon zijn gang gaan en ik ga enkel ingrijpen als ik zie dat er werkelijk iets mis is. Als er iets mis is ga ik opzoeken wat ik kan doen om het te verhelpen.
                Gouden raad: Voorkomen is beter dan genezen maar bij wiet zijn er veel uitzonderingen waardoor voorkomen soms voor de dood van u plant kan veroorzaken

                Comment


                  #38
                  Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                  Oke dus ik heb eigenlijk voor nix een luchtbevochtiger gekocht.. Ik werk enkel uit zaad

                  Comment


                    #39
                    Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                    Het is nooit voor niets e nu in de winter of herfst zal de LV anderliggen dan de zomer maanden. Luchtbevochtigers zijn goed voor bvb in de warme zomer maanden als het echt veel te droog is.
                    Een miskoop is het nooit want je zal het mischien wel ooit nodig hebben voor de LV bij te regelen als het nodig is

                    Comment


                      #40
                      Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                      Of je je hobby iutbreid voor een moedertje en je je stekken wilt wortelen.

                      Comment


                        #41
                        Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                        Nja ik ben nog niet zo gevorderd ik heb 6 zaadjes van de green house. Nl; 3 zaden kings kush en 3 zaden bubba kush femenised zou ik deze kweken bij mijn volgende kweek of zijn dit moeilijke soortjes? Heb ook nog 12 sleestack kush zaden maar deze zijn wel niet femineded.

                        Comment


                          #42
                          Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                          Dan kan je er beter 10 ofso zetten. Je moet rekenen pf 2/3 vrouwelijk dus als je er maar 6 hebt. Kun je er 2 weggooien. Dan houd je nog maar 4 over :s.

                          Comment


                            #43
                            Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                            Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                            Dan kan je er beter 10 ofso zetten. Je moet rekenen pf 2/3 vrouwelijk dus als je er maar 6 hebt. Kun je er 2 weggooien. Dan houd je nog maar 4 over :s.
                            Heb je zoveel kans op een manetje ook bij feminesed seeds?

                            Comment


                              #44
                              Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                              bij feminized opzig niet veel. komt niet vaak voor. Wel hermafrodiet. Bij gewoon zaad is het wel 2/3 las vrouwelijk las ik.

                              Comment


                                #45
                                Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                                Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
                                bij feminized opzig niet veel. komt niet vaak voor. Wel hermafrodiet. Bij gewoon zaad is het wel 2/3 las vrouwelijk las ik.
                                Neem nu dat ik een hermaphrodiet heb moet ik die dan direct uitnemen en doden?

                                Comment

                                Bezig...
                                X