Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een mammoth tentje van 120cm op 120 cm 2 m hoog en heb er 6 plantjes in staan nu nog in 3 l potten bij overplanting ga ik 6 18 l potten Gebruiken. Ga me ook ern 600w hps lamp aanschaffen met een adjus wing reflector
    is het nodig om te toppen in bij deze kweek of gwn zijn plant zijn gang laten gaan? Ik wil gewoon 6 grote planten met een mooie opbrengst groetjes
    Last edited by growitnice; 12 November 2014, 22:55.

    #2
    Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

    Hangt van het soortje af hoe groot ze gaan worden.

    Comment


      #3
      Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

      Ik zou ze wel toppen of fimmen jaa. 1.20 voor 6 plantjes is best aardig wat ruimte. Niet Te lang late groeien natuurlijk.

      Comment


        #4
        Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

        Oorspronkelijk geplaatst door BuTTonBaSHer View Post
        Hangt van het soortje af hoe groot ze gaan worden.
        Ik heb 3 afhan x skunk en 3 royal ak plantjes en nog eentje dat nu in 10l pot staat een soortje dat ik gekregen heb van een man uit een coffeshop hij zij dat het sleestack is een kush soortj denk ik
        dus toppen of niet ? Alvast bedankt groetjes

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        Oorspronkelijk geplaatst door WeedFan View Post
        Ik zou ze wel toppen of fimmen jaa. 1.20 voor 6 plantjes is best aardig wat ruimte. Niet Te lang late groeien natuurlijk.
        De man van de growshop zei dat ik in een 1.20 tent het best max 5 a 6 plantjes zet die mooi groot kunnen worden hij zij dat ik met de juiste voeding die ik allemaal heb gekocht en een 600w hps met ajustwing reflector zeker 60-100 gram Droog per plant kan hebben is dat waar ik gebruik alles van plagron inc de green sensation en sugar royal
        Is in mijn geval met 6 plantjes 100 gr droog per plant een referentie punt of moet ik daar niet op hopen en moet ik nu toppen of niet ik wil ze nu gewoon zeker nog 3 weken in groei laten voor ik mijn 600 gebruik ze mogen dus mooi groot komen en die 1.20m goed benutten of is dit een slecht idee
        Last edited by growitnice; 3 November 2014, 00:49.

        Comment


          #5
          Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

          Ja, toppen, daarna nog wel 2 weken groeien op 18/6. Je hebt hoogte zat.
          Als je er een kweekverslagje van maakt en regelmatig een fotootje laat zien, krijg je vanzelf gevraagd en ongevraagd advies.
          Bij 600W en 6 plantjes kun je een resultaat van tussen de 0 gram (als je het verknoeit) en ongeveer 600 gram (als je geen fouten maakt) verwachten.
          Dat laatste komt maar zelden voor.

          Wat voor plantjes heb je ?
          Als je nog HPS wil gaan kopen, waar staan ze nu dan onder ?

          Hint: Binnen wiet kweken.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

            Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
            Ja, toppen, daarna nog wel 2 weken groeien op 18/6. Je hebt hoogte zat.
            Als je er een kweekverslagje van maakt en regelmatig een fotootje laat zien, krijg je vanzelf gevraagd en ongevraagd advies.
            Bij 600W en 6 plantjes kun je een resultaat van tussen de 0 gram (als je het verknoeit) en ongeveer 600 gram (als je geen fouten maakt) verwachten.
            Dat laatste komt maar zelden voor.

            Wat voor plantjes heb je ?
            Als je nog HPS wil gaan kopen, waar staan ze nu dan onder ?

            Hint: Binnen wiet kweken.
            Heb 3 afghan skunk en 3 royal ak plantjes en 1 sleestack Kush
            ik gebruik nu een reflector kit met Tneon lampen 4 stuks van 55W

            Comment


              #7
              Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

              T Neon is prima voor de groei, de bloei is HPS natuurlijk beter.

              Toppen is met weinig planten op 1m2 zeker lonend, ongeacht het soort. En een kweek verslag is altijd mooi om door te lezen/kijken

              Comment


                #8
                Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
                Oorspronkelijk geplaatst door Iemand uit de buurt View Post
                T Neon is prima voor de groei, de bloei is HPS natuurlijk beter.

                Toppen is met weinig planten op 1m2 zeker lonend, ongeacht het soort. En een kweek verslag is altijd mooi om door te lezen/kijken
                iK zal zowieso een 600w hps met ajustwing reflector gebruiken
                Het zijn geen tneon lampen ze zien er wel het zelfde uit het zijn PLL T5 lampen 4 stuks van elk 55 watt is dit ook goed ?
                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Ik heb hier wat foto's van wat ik tot nu toe heb en ga gebruiken voor mijn 1 ste kweekje ik wil het direct goed doen zodat ik max 1 kweekje per jaar hoef te doen voor eigen gebruik.
                Ik heb nu 1 sleestack week of 2 - ouder is maar heeft die tijd gewoon in veranda gestaan, 3 afghan skunk en 3 royal ak
                Nu alles in 3 liter Potten de sleestack in 10 l pot ik weet wel nog niet of het een mannetje of meisje is de overige worden dan overgeplant naar vierkante 18 l poten ik heb denk in toch plaats zat in die 1.20 op 2m hoog
                Ook heb ik enkele vochtige doeken rond de bloempotten gelegd helpt dit voor de luchtvochtigheid te verbeteren?
                Mag je je voeding allemaal mengen in een 10l emmer en mag deze een paar dagen blijven staan of komen De toegevoegde producten slecht ? Ik werk met regenwater
                Ik moet nog een carbon filter en een afzuiger kopen welke afzuiger en welke/ hoe groot moet de filter en de afzuiger zijn van debiet voor mijn tent En is het goed om de filter boven opte hangen en de ventilator er direct achter plaatsen in de tent of filter boven en stuk afzuigslanf en de afzuiger buiten de tent het zou nrm zo spiraal ventilator zijn of is een soft box echt zo veel stiller en beter?
                Het is dus mijn allereerste keer dus alle info is welkom

                groetjes
                Attached Files
                Last edited by growitnice; 4 November 2014, 20:19.

                Comment


                  #9
                  Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                  -Je LV zal zeker wat toenemen door je natte handdoeken.
                  - TL 55watt is zelfde als Tneon (55watt)
                  - Maak voeding aan voor 24 uur ( neem ipv 10 liter dan de helft bv.. )


                  Ziet er goed uit!

                  Comment


                    #10
                    Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                    Sleestack niet toppen die maakt zo goed als geen zijtakken word zo`n 70/90cm groot.
                    De rest toppen.

                    Comment


                      #11
                      Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                      thanks

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                      Sleestack niet toppen die maakt zo goed als geen zijtakken word zo`n 70/90cm groot.
                      De rest toppen.
                      Wat voor soortje is dat eigenlijk die sleestack ? Ik heb wnr ik in amsterdam was van een Coffeeshop verkoper enkele zadjes gekregen hij zij dat het sleestack is een kush achtig iets denk ik . Ik heb enkele extra fotos gepost kan ik nu al zijn of het ren manetje of vrouwtj?

                      Comment


                        #12
                        Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                        Die Sleestack houd niet van teveel voeding langzaam opvoeren de volle dosering ga je nooit halen 14 dagen spoelen niet 1 week 14 dagen.
                        Anders gaat het curen zeker een week of 6 duren vanwege de zeer wrange penetrante smaak kei stoned de wiet.

                        Comment


                          #13
                          Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                          Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
                          Die Sleestack houd niet van teveel voeding langzaam opvoeren de volle dosering ga je nooit halen 14 dagen spoelen niet 1 week 14 dagen.
                          Anders gaat het curen zeker een week of 6 duren vanwege de zeer wrange penetrante smaak kei stoned de wiet.
                          Ik heb tijd in mijn kweek het hoeft niet vlug vlug te gaan in wil voor 7 mooie grote planten gaan names ik maar7 plantjes heb
                          ikzou volgende week voeding beginnen geven aan die zaaiingen Is dit een goed idee nu nog een weekje nrm 18/6 met gwn water met wortelstimilator en vanaf volgende week 3 a 4 weken groei is dit voldoende namens in maar binnen een week of 2 kan toppen

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Oorspronkelijk geplaatst door growitnice View Post
                          [ATTACH=CONFIG]245307[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245308[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245305[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]245306[/ATTACH]
                          iK zal zowieso een 600w hps met ajustwing reflector gebruiken
                          Het zijn geen tneon lampen ze zien er wel het zelfde uit het zijn PLL T5 lampen 4 stuks van elk 55 watt is dit ook goed ?
                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          Ik heb hier wat foto's van wat ik tot nu toe heb en ga gebruiken voor mijn 1 ste kweekje ik wil het direct goed doen zodat ik max 1 kweekje per jaar hoef te doen voor eigen gebruik.
                          Ik heb nu 1 sleestack week of 2 - ouder is maar heeft die tijd gewoon in veranda gestaan, 3 afghan skunk en 3 royal ak
                          Nu alles in 3 liter Potten de sleestack in 10 l pot ik weet wel nog niet of het een mannetje of meisje is de overige worden dan overgeplant naar vierkante 18 l poten ik heb denk in toch plaats zat in die 1.20 op 2m hoog
                          Ook heb ik enkele vochtige doeken rond de bloempotten gelegd helpt dit voor de luchtvochtigheid te verbeteren?
                          Mag je je voeding allemaal mengen in een 10l emmer en mag deze een paar dagen blijven staan of komen De toegevoegde producten slecht ? Ik werk met regenwater
                          Ik moet nog een carbon filter en een afzuiger kopen welke afzuiger en welke/ hoe groot moet de filter en de afzuiger zijn van debiet voor mijn tent En is het goed om de filter boven opte hangen en de ventilator er direct achter plaatsen in de tent of filter boven en stuk afzuigslanf en de afzuiger buiten de tent het zou nrm zo spiraal ventilator zijn of is een soft box echt zo veel stiller en beter?
                          Het is dus mijn allereerste keer dus alle info is welkom

                          groetjes
                          ......

                          Comment


                            #14
                            sleestack.jpg

                            Comment


                              #15
                              Re: Tentje 120x120cm 2m hoog 6 planten --> toppen ofniet

                              Bedankt voor je uitleg, hopelijk komt mijn kweekje goed

                              Comment

                              Bezig...
                              X