ik heb al voor 30€ zaden gekocht en er loopt altijd iets mis . vandaag doe ik op mijn stekjes 5dagen oud mestkorrels en die vallen alemaal om :/ deze korrels,zijn voor alle planten tomaten enz.... ik heb na die korrels water bijgevoegd en opeens alemaal om
ik weet niet door wat wat doe ik toch verkeerd,ik heb nu nieuwe zaden besteld ik wil graag tips ... De Nieuwe zaden zijn Nothern Light auto , Blue Berry , Bubblegum
Dit is pas de 3de maal dat ik dit ga doen de vorige waren alemaal kapot
ik kweek binnen maar ik ben amateur ik heb dit nooit gedaan hoeveel water moet ik geven ?
zijn mestkorrels wel goed ??
ik heb geen zonnig terras ik belicht met deze Lamp maar wat is het juiste belichting uren ?? voor gewoon de eerste dagen ?? deze lamp is blauw wit kleurachtig image.jpg
En temperatuur ?? help mij ik ben einde raad kunnen jullie bruikbaare tips geven
Dit is pas de 3de maal dat ik dit ga doen de vorige waren alemaal kapot
ik kweek binnen maar ik ben amateur ik heb dit nooit gedaan hoeveel water moet ik geven ?
zijn mestkorrels wel goed ??
ik heb geen zonnig terras ik belicht met deze Lamp maar wat is het juiste belichting uren ?? voor gewoon de eerste dagen ?? deze lamp is blauw wit kleurachtig image.jpg
En temperatuur ?? help mij ik ben einde raad kunnen jullie bruikbaare tips geven

en dan heel wat andere verslagen van personen doorlezen. Daar leer je het meest van,,, als je genoeg hebt gelezen probeer het nog een keer

Comment