Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Homebox XS silver 60x60x120

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Homebox XS silver 60x60x120

    Korting op 420shop
    Hallo
    ik wil gaan beginnen met mijn eerste kweekte en heb daarbij het oog laten vallen op de homebox XS silver
    van 60x60x120 dit is ook de hoogte die ik maximaal kwijt kan. Maar nu ben ik al een tijdje aan het zoeken voor verslagen over deze tent maar krijg er niks over gevonden dus mijn vraag was heeft iemand ervaring met deze tent? bij deze tent zit:
    1x GIB 150 wat lampen set
    hamerslag kap of spiegelkap
    1x aansluitsnoer met Europese stekker
    1x minifan 185M3 125mm slang ventilator
    1x can lite 150m3 koolfilter flens op maat 125mm
    1x easy roller set 2 stuks tot 5kg makkelijk verstelbare lamp
    1x slangenklemmen
    1x min max thermo-hygro meter met digitaal geheugen
    1x clipfan ventilator 15cm 5watt met adaptor
    1x le grAnd tijdklok

    nu. Was de vraag is dit een goede set zo voor het eerste kweekje of hadden jullie nog iets anders gedaan of veranderd?

    groetjes

    #2
    Re: Homebox XS silver 60x60x120

    Je vind daar wsl niks over omdat je serieus beperkt bent in hoogte. 120 cm is niet veel, moet je sowieso al voor een scrog gaan. Dus veel mogelijkheden heb je niet. Tenzij zelf iets in elkaar knutselen van pakweg 120x80x120 met 2 250 watt lampen. 60x60, kan je max 4 planten in kwijt.

    Comment


      #3
      Re: Homebox XS silver 60x60x120

      4 planten was ook zeker het maximum. Zat zelf te denken aan 2of 3. Dat zelf in elkaar knutselen heb ik ook voor gekeken maar ben niet zo handig met elektriciteit. Dus daar wil ik eigenlijk niet meer beginnen. Veiligheid boven alles!

      Comment


        #4
        Re: Homebox XS silver 60x60x120

        Ik zou gaan voor een dimbare vsa(evsa) met 250W lamp op een Davin en 2 planten in scrog in 7 liter vierkante potten en een blumat erin.
        Ook nog groter modelletje afzuiger (beetje overkill kan geen kwaad, met een bromloze regelaar bij) en een Diamond-kapje erbij en klaar.

        Is allemaal plug&play. Ik weet niet wat je budget is natuurlijk maar je kan het zo zot maken als je wil.

        Grtz.

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Re: Homebox XS silver 60x60x120

            Goh, daar kom je al een heel eind mee. Die XS staat per toeval in reclame bij Alien zag ik net. 63 euro. Nog is 69 voor een 150 watt setup. Litertje meststof voor de groei, litertje voor de bloei, zakje allmix. Badkamerafzuiging uit de doe-het-zelf. Clipfan. 1 metselkuip voor 1 plant in scrog. 3 zaadjes om mee te beginnen en je houdt de sterkste plant over... Ik krijg goesting om zelf terug te beginnen Als ze u daar mee pakken zit je vrij safe zou ik denken. Met wat groene vingers hou je er sowieso 80 a 100 gram aan over.

            Comment


              #7
              Re: Homebox XS silver 60x60x120

              Een GIB lamp was toch voor de voorgroei? Is dit niet een voorgroei tent set-up?
              Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Homebox XS silver 60x60x120

                  Maar is de GIB lamp echt alleen voor de voorgroei zoja welke lamp raden jullie mij aan om dan te pakken (of erbij te pakken?)

                  Comment


                    #10
                    Re: Homebox XS silver 60x60x120

                    GIB is gewoon een merk. Hebben groei en bloei.

                    Comment


                      #12
                      Re: Homebox XS silver 60x60x120

                      Hier paar foto's van het tentje met

                      Comment


                        #13
                        Re: Homebox XS silver 60x60x120

                        Wat denken jullie is dit goed goed. Als ik er 2 plantjes in wil dmv scroggen?

                        Comment


                          #14
                          Re: Homebox XS silver 60x60x120

                          kan prima, zoals werd aangegeven zul je problemen kunnen krijgen door je hoogte. Een 170/180 hoog versie zou je meer plezier aan krijgen.

                          150watt HPS is 15 cm er van af, je houd dan 125cm over in hoogte. Haal daar je pot maat van af ( 11 liter is al 23cm hoog ) en je zal zien dat je erg weinig ruimte overhoud.

                          Comment


                            #15
                            Re: Homebox XS silver 60x60x120

                            Max 1,20 hoog, kom je dan wel uit met je aan- en afvoerslangen ?

                            Misschien kan je iets zeggen over waar je hem neer wil zetten.
                            Dan hebben we misschien nog meer tips.
                            Let wel zo'n afzuiger maakt geluid, niet altijd handig op slaapkamer.

                            80 tot 120 gram voor de fun, is wel veel fun

                            Heb je ook in de microkweek sectie gekeken,
                            daar zie je een hoop oplossingen voor kleine ruimtes.
                            Stemma doet het forum, stout 2017

                            Stemma doet stout (2016)
                            Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                            Comment

                            Bezig...
                            X