Even snel een mening gevraagd over deze plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • volkswagen90
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2014
    • 40

    #1

    Oogsten en Drogen: Even snel een mening gevraagd over deze plant

    Korting op 420shop
    Beste,

    (moest in de "overige" thread thuishoren, mijn excuses)

    Ik heb een goede week geleden deze "feminized" plant in bloei gezet.
    Vandaag kwam ik tot de vaststelling dat er toch wat mannelijke tekens te zien zijn, daarom zou ik graag jullie opinie aanhoren.
    Heb de plant momenteel uit de tent gehaald, maar (indien toch vrouwelijk) moet er best zo snel mogelijk weer in, anders krijgt hij vast last van de kou ...
    Alvast bedankt,

    groeten

    foto 2.jpgfoto 4.jpgfoto 1.jpgfoto 5.jpg
    Last edited by volkswagen90; 7 January 2015, 17:38.
  • amazing
    Super Grower
    MemberLucky Member
    • Dec 2014
    • 1699

    #2
    Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

    - een man
    - had enkele dagen terug dezelfde

    - Grts Amazing

    Comment

    • volkswagen90
      Senior Stoner
      Member
      • Dec 2014
      • 40

      #3
      Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

      Ach, verdorie ...
      Nog reden om deze in leven te houden, of gelijk de mesthoop op?

      Bedankt voor het snelle antwoord!

      Groeten

      Comment

      • Kill3r008
        Son of the Bong
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 431

        #4
        Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

        Maak een mooie mest van je hebt er niks aan

        Comment

        • Rodigan
          Super Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 1536

          #5
          Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

          Oorspronkelijk geplaatst door amazing
          - een man
          Nee, een herma
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

          Comment

          • volkswagen90
            Senior Stoner
            Member
            • Dec 2014
            • 40

            #6
            Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

            Ja, want hij produceert wel witte haren, maar heeft ook ballen hangen ...
            Kan ik deze nog naast mijn andere plant laten staan? neen he?

            De andere wil ik zeker niet om zeep helpen

            Groeten

            Comment

            • beowulf
              Exquisite Grower
              MemberLucky Member
              • Nov 2008
              • 6495

              #7
              Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

              Herma. Je hebt em getopt, welke genetica? Sommige zijn zo instabiel dat dat al genoeg is.

              Comment

              • volkswagen90
                Senior Stoner
                Member
                • Dec 2014
                • 40

                #8
                Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                Het is de eerste x dat ik indoor kweek, dus had mij al stevig mispakt aan de groei tijdens flower, daardoor was de plant te groot geworden en heb ik liggen lst'en.
                Deze is amnesia haze, ik zal gelijk mee opzoeken.

                Groeten

                Comment

                • beowulf
                  Exquisite Grower
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2008
                  • 6495

                  #9
                  Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                  Weghalen trouwens. Als zo'n paar balletjes opengaan is uw oogst om zeep. In week 7,8 kan je dat negeren maar dit is echt te vroeg. Nadeel van feminised zaad.

                  Comment

                  • volkswagen90
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Dec 2014
                    • 40

                    #10
                    Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                    Ok, dan doe ik dit direct.
                    Vriendelijk bedankt, heren!

                    Comment

                    • thugz
                      Amazing Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 4284

                      #11
                      Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                      van RQS?
                      Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                      Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

                      Comment

                      • volkswagen90
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Dec 2014
                        • 40

                        #12
                        Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                        Neen hoor, gekregen van een vriend. Die zei me dat ze feminized waren, eentje duidelijk wel. De ander ...
                        Vorig jaar had ik wel een hermie van rqs, maar deze gaan geen tekenen van beide, noch mannelijk, noch vrouwelijk.
                        Alleen een berg thc, verspreid over de hele plant.

                        Groeten

                        Comment

                        • amazing
                          Super Grower
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2014
                          • 1699

                          #13
                          Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                          Oorspronkelijk geplaatst door Rodigan
                          Nee, een herma

                          - dat kan ook
                          - weet niet precies het verschil tussen man/herma
                          - maar ik zag ballen , net zoals mijn no nmae plant had.
                          - dus snel gereageerd dat het een man was zodat hij uit het hok was

                          - Grts Amazing

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          - wat ik ook al gehoord heb en zelf heb toegepast nadat je de man/herma verwijdert
                          - dat je de rest van de dames een goeie douche moet geven net voor de lamp uit gaat.
                          - ivm stuifmeel

                          - Grts Amazing

                          Comment

                          • angel777
                            Cronic Grower
                            • Mar 2010
                            • 3409

                            #14
                            Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                            plant vermoorden of compost van maken
                            zware herma
                            als je zulke rommel van vrienden krijgt schopte ik die vriend de straat op in ieder geval
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment

                            • amazing
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • Dec 2014
                              • 1699

                              #15
                              Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

                              - ofwel geef je hem zo aan je vriend en zeg je idd hou je rommel maar.
                              - bedankt!

                              - Grts Amazing

                              Comment

                              Bezig...