Even snel een mening gevraagd over deze plant

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • volkswagen90
    Senior Stoner
    Member
    • Dec 2014
    • 40

    #16
    Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

    Ik heb hem gisteren gekijk in stukken gehakt. Baalde er echt van, die plant begon net mooi te staan, super veel vertakkingen.
    Dus hadden veel bloemen geweest, verdorie
    Gewoon eens besproeien met water, geen oplossing?

    Groeten!

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #17
      Re: Even snel een mening gevraagd over deze plant

      - de rest van de dames eens een goeie douche geven net voor het licht uit gaat.

      - Grts Amazing

      Comment

      Bezig...