weet iemand wat dit is ??
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: weet iemand wat dit is ??
nog goeie raad van mensen? kzou graag willen weten hoelang nog ongeveer ze staan nu alemaal van begin oktober in mijn tentje onder een 600w hps lamp en de bloei is bij sommige een week of 7 bij andere al de amnezia af al een 10 weken ik ben nu een kleine week aan et spoelen maar is dit wel al goed?hoi hier nog een update...
[ATTACH=CONFIG]252416[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252419[/ATTACH]dit is amnezia haze AF ik weet niet hoelang nog juist...
[ATTACH=CONFIG]252420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252421[/ATTACH]starryder Af weet ook niet juist hoelang nog
[ATTACH=CONFIG]252425[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252424[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252426[/ATTACH]
zouik beginnen met spoelen of nog wachten? kan iemand aan de hand van de foto's helpen?
Grtz Dieseltj
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
de amnezia zijn 2 verschillende planten op de fotos he de andere zijn 1 dezelfde vn de soort
grtzComment
-
Re: weet iemand wat dit is ??
graag stoned effect , moet ik dan wachten tot er veel amber zijn zeker he?
grtzComment
-
Re: weet iemand wat dit is ??
heb een klein probleempje gehad en heb al 4 planten iets vroeger moeten afdoen als verwacht
en wegend-s omstandigheden zal mijn tent even uit het huis moeten vanaf half februari..
Dus 2 van de 12 zal ik niet tot een goei einde kunne brengen , maar al een geluk wil mijn vriend dit thuis doen hij heeft een zelfgemaakt kastje waar de 2 de laatste weken doorbrengen ik weet dat het niet goed is ivm stress maar het kan niet anders :p
na deze situatie zal ik eindelijk wel in rust en vrede verder kunnen kwekken zonder pottekijkers
Dus komt goed
wat fotos volgen nog
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
IMG_20150131_065430.jpgIMG_20150131_065412.jpgIMG_20150131_065340.jpgIMG_20150131_065348.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
IMG_20150131_065430.jpgIMG_20150131_065412.jpgIMG_20150131_065340.jpgIMG_20150131_065348.jpg
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
die 4 op de foto staan er nog inComment
-
Re: weet iemand wat dit is ??
Gaan de scheuren in de muur gerepareerd worden ?
Jammer dat je ze niet helemaal af kon bloeien, maar als het niet anders kan houdt het op heh..
Ze waren toch al aan de laatste loodjes bezig, dus 't zal best te doen zijn.Comment
-
Re: weet iemand wat dit is ??
dankuwel
da zal ik zeker laten doen amazing
en QnQ die scheuren hahaha jah binnekort verbouwingen en dan word dat trug aangepakt hahahahaha wel grappig
en ja ik hoop dat het te doen is heb namelijk maar een goede week kunnen spoelen xs hoop dat het smaakt ...
grtzzzComment





Comment