weet iemand wat dit is ??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • dieseltj
    Advanced Grower
    • Dec 2014
    • 1020

    #46
    Re: weet iemand wat dit is ??

    Oorspronkelijk geplaatst door amazing
    - waar dat weet ik niet
    - moet er zelf ook nog omgaan.
    - ik zal eerst eens kijken in , action en blokker , normaal moet 1 van de 2 dit hebben.
    - zoniet dan zoek ik verder hahaha , vind ik gene , dan word het bestellen
    ja juist in axion hebbe ze dat wel ben er gisteren nog geweest!

    Comment

    • amazing
      Super Grower
      MemberLucky Member
      • Dec 2014
      • 1699

      #47
      Re: weet iemand wat dit is ??

      - vlug halen dan hahaha

      Comment

      • dieseltj
        Advanced Grower
        • Dec 2014
        • 1020

        #48
        Re: weet iemand wat dit is ??

        Oorspronkelijk geplaatst door amazing
        - vlug halen dan hahaha
        jep jep ga ik zeker doen

        Comment

        • dieseltj
          Advanced Grower
          • Dec 2014
          • 1020

          #49
          Re: weet iemand wat dit is ??

          Oorspronkelijk geplaatst door dieseltj
          hoi hier nog een update...

          [ATTACH=CONFIG]252416[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252417[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252418[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252419[/ATTACH]dit is amnezia haze AF ik weet niet hoelang nog juist...
          [ATTACH=CONFIG]252420[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252421[/ATTACH]starryder Af weet ook niet juist hoelang nog
          [ATTACH=CONFIG]252425[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252424[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252423[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252422[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]252426[/ATTACH]

          zouik beginnen met spoelen of nog wachten? kan iemand aan de hand van de foto's helpen?

          Grtz Dieseltj

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          de amnezia zijn 2 verschillende planten op de fotos he de andere zijn 1 dezelfde vn de soort
          nog goeie raad van mensen? kzou graag willen weten hoelang nog ongeveer ze staan nu alemaal van begin oktober in mijn tentje onder een 600w hps lamp en de bloei is bij sommige een week of 7 bij andere al de amnezia af al een 10 weken ik ben nu een kleine week aan et spoelen maar is dit wel al goed?

          grtz

          Comment

          • amazing
            Super Grower
            MemberLucky Member
            • Dec 2014
            • 1699

            #50
            Re: weet iemand wat dit is ??

            - hoelang staan ze op 12/12 ?
            - heb je foto ?

            Comment

            • dieseltj
              Advanced Grower
              • Dec 2014
              • 1020

              #51
              Re: weet iemand wat dit is ??

              ja dat zijn die van hierboven die ik gisteren gemaakt heb he die staan nu al zeker 10 of 11 weken op 12-12

              Comment

              • fcdordt
                Chronic Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2014
                • 188

                #52
                Re: weet iemand wat dit is ??

                Je trichomen zeggen je alles ,wanneer ze amber kleurig worden is het oogsten niet ver meer ligt een beetje hoe je hem wil hebben high/stonded.

                Greetzz FcDordt

                Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                Comment

                • dieseltj
                  Advanced Grower
                  • Dec 2014
                  • 1020

                  #53
                  Re: weet iemand wat dit is ??

                  Oorspronkelijk geplaatst door fcdordt
                  Je trichomen zeggen je alles ,wanneer ze amber kleurig worden is het oogsten niet ver meer ligt een beetje hoe je hem wil hebben high/stonded.

                  Greetzz FcDordt

                  Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk
                  graag stoned effect , moet ik dan wachten tot er veel amber zijn zeker he?

                  grtz

                  Comment

                  • peepzzz
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2012
                    • 160

                    #54
                    Re: weet iemand wat dit is ??

                    Denk wanneer 75 procent amberkleurig is dat je wel kan oogsten voor stoned effect

                    Comment

                    • fcdordt
                      Chronic Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Sep 2014
                      • 188

                      #55
                      Re: weet iemand wat dit is ??

                      Ja max 75% zou ik zeggen.als je rond de 50% zit is het meestal :thumbup:.
                      Er is genoeg over te vinden hoor als je je verveel zou ik eens wat lezen erover raad ik je aan.



                      Verstuurd van mijn GT-S5660 met Tapatalk

                      Comment

                      • dieseltj
                        Advanced Grower
                        • Dec 2014
                        • 1020

                        #56
                        Re: weet iemand wat dit is ??

                        heb een klein probleempje gehad en heb al 4 planten iets vroeger moeten afdoen als verwacht
                        en wegend-s omstandigheden zal mijn tent even uit het huis moeten vanaf half februari..
                        Dus 2 van de 12 zal ik niet tot een goei einde kunne brengen , maar al een geluk wil mijn vriend dit thuis doen hij heeft een zelfgemaakt kastje waar de 2 de laatste weken doorbrengen ik weet dat het niet goed is ivm stress maar het kan niet anders :p
                        na deze situatie zal ik eindelijk wel in rust en vrede verder kunnen kwekken zonder pottekijkers
                        Dus komt goed
                        wat fotos volgen nog

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        IMG_20150131_065430.jpgIMG_20150131_065412.jpgIMG_20150131_065340.jpgIMG_20150131_065348.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        IMG_20150131_065430.jpgIMG_20150131_065412.jpgIMG_20150131_065340.jpgIMG_20150131_065348.jpg

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        die 4 op de foto staan er nog in

                        Comment

                        • QnQ
                          Godlike Grower
                          Lucky Member
                          • Sep 2010
                          • 26093

                          #57
                          Re: weet iemand wat dit is ??

                          Gaan de scheuren in de muur gerepareerd worden ?
                          Jammer dat je ze niet helemaal af kon bloeien, maar als het niet anders kan houdt het op heh..
                          Ze waren toch al aan de laatste loodjes bezig, dus 't zal best te doen zijn.
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment

                          • amazing
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Dec 2014
                            • 1699

                            #58
                            Re: weet iemand wat dit is ??

                            - lat ze je smaken

                            Comment

                            • dieseltj
                              Advanced Grower
                              • Dec 2014
                              • 1020

                              #59
                              Re: weet iemand wat dit is ??

                              dankuwel da zal ik zeker laten doen amazing en QnQ die scheuren hahaha jah binnekort verbouwingen en dan word dat trug aangepakt hahahahaha wel grappig en ja ik hoop dat het te doen is heb namelijk maar een goede week kunnen spoelen xs hoop dat het smaakt ...

                              grtzzz

                              Comment

                              • beowulf
                                Exquisite Grower
                                MemberLucky Member
                                • Nov 2008
                                • 6495

                                #60
                                Re: weet iemand wat dit is ??

                                Das ook de eerste keer dat ik wiet omhoog zie hangen aan afplaktape.

                                Comment

                                Bezig...