Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klein Guerilla Q&A

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Klein Guerilla Q&A

Korting op 420shop
    Dag forumleden, ik ben nieuw hier en ik ga binnen een maand of 2 beginnen met men klein guerilla kweekje, ik heb 30+/- zaden gekocht voor 5 euro van een vriend waarvan zijn oogst vorig jaar mislukt was door een mannetje. Dit is ook men eerste post ooit op dit forum . Sommige vragen heb ik al tegengekomen maar vind het toch overzichtiger als ik al men vragen bij een stel. (Ik woon in België, niet echt veel van belang maar misschien een klein beetje.)

Men vragen zijn ook genummerd, gemakkelijker om te beantwoorden .

a) Ik zie iedereen hun plantjes afdekken nadat ze hun zaadjes in de grond hebben gestoken... Hoelang moet dit en waarvoor?

b) wat is een goeie grondmix voor buiten, zelf dacht ik gewoon kippenmest met potgrond en de geons die er al ligt te mengen, ik zit redelijk krap bij kas.

c) Na hoeveel weken kan je het geslacht beginnen te zien bij de plant? (Ik weet wel hoe)

d) moet er een bepaalde afstand zijn tussen planten, ik plant er 7 bijeen, een keer 5, een keer 2 en nog eens 2, een keer 5 en een keer 6 en 3

e) hoeveel groeit er ongv. aan een plant die guerilla is gegroeid?

f) als je bijvoordbeeld in je kelder je toppen gaat laten drogen in dozen met ijzerdraad ofzo erdoor en dicht, ga je de geur dan nog altijd tot buiten die kelder ruiken? Zoja, wat kan je er tegen doen?

Als ik nog een vraag vergeten ben o.d. zal ik deze in de reacties stellen . Alvast bedankt!

Re: Klein Guerilla Q&A

Misschien had je dan je vragen beter in het guerillaforum kunnen stellen ? Dat is er speciaal voor.
    In ieder geval had je daar heel wat antwoorden kunnen vinden.

a. Waar zie je dat ? Niet afdekken buiten. Hooguit een vel helder plastic erover tot ze boven zijn, tegen vogels.
    b. 1 kopje droge kippenmest per plantgat. Daarmee kun je nu beginnen. Kippenmest is vrij 'sterk' en heeft wat tijd nodig. Kuil graven van 50x50 en 50 diep, daar mik je een kopje kippenmest in. Mengen op die diepte.
    Zoek 'n spot met goeie grond, dan hoef je niet met zakken te slepen. Als het toch moet, neem grond zonder perliet. Perliet hoort niet in de natuur.
    c. Als er voorbloei is. Meestal na de 7e node.
    d. Denk na. Logica.
    e. Genoeg. Of het ook te oogsten is ligt eraan of je een goeie soort voor BUITEN hebt gekozen en of niemand je planten ontdekt. Vinden ze er één, dan oogsten/vernielen ze alle planten die er staan.
    Afhankelijk van bijna alles: iets tussen de 0 gram en 2 kilo per plant.
    f. De geur ga je in het hele huis, en om het huis ruiken.
    Afzuiger + koolstoffilter.

Het belangrijkste : Begin niet te vroeg. Mei is echt vroeg zat.

Nog een gratis tip: Ga NU alvast wat slakkenkorrels strooien op de plekken waar je planten komen. (goed verspreiden)

Volgende keer 3,50 per antwoord.

Succes.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

mijn belangrijkste tip: lees eens wat verslagen
      je leert niks door 1001 vragen te stellen zonder ook maar enig verstand te hebben van kweken
      of het nu geraniums, tomaten of wietplanten zijn
      je gaat ook niet zonder rijbewijs rijden want dat gaat meestal snel fout
      zo ook met kweken

QnQ is toevallig weer zo goed geweest om je vragen te beantwoorden
      op school kreeg je boeken waaruit je moest leren en alles opzoeken
      op dit forum krijg je geen scholing, enkel begeleiding
      op school worden de boeken ook niet voor je voorgelezen per leerling toch!

succes met je plannen maar ik zou toch eerst maar eens heel veel gaan lezen
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Volgende keer 3,50 per antwoord.

Succes.
        Whahaha Q ik hou van jou
        God was never on your side..

Comment

Nog een tip, neem ook nog een zakje "echte zaden" van een merk en 2 spots dan ben je tenminste zeker dat je mss iets zal oogsten,
          Gewicht hangt af van soort.

Je mag de 3.50 storten op mijn paypall rekening bedankt

Comment

Sorry kan het niet laten moet toch ook nog ff antwoorden op vraag (f) ik zou mijn vers geknipte wiet nooit in een vochtige kelder laten drogen, ik denk dat je wiet tegen volgend jaar nieuwe kweek nog nie droog is. 😉

Comment

Maar voor de rest veel succes. ✌ peace

Comment

Zoek op ricks culinaire droogbox ofzo

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                Bezig...
                X