Dag forumleden, ik ben nieuw hier en ik ga binnen een maand of 2 beginnen met men klein guerilla kweekje, ik heb 30+/- zaden gekocht voor 5 euro van een vriend waarvan zijn oogst vorig jaar mislukt was door een mannetje. Dit is ook men eerste post ooit op dit forum
. Sommige vragen heb ik al tegengekomen maar vind het toch overzichtiger als ik al men vragen bij een stel. (Ik woon in België, niet echt veel van belang maar misschien een klein beetje.)
Men vragen zijn ook genummerd, gemakkelijker om te beantwoorden
.
a) Ik zie iedereen hun plantjes afdekken nadat ze hun zaadjes in de grond hebben gestoken... Hoelang moet dit en waarvoor?
b) wat is een goeie grondmix voor buiten, zelf dacht ik gewoon kippenmest met potgrond en de geons die er al ligt te mengen, ik zit redelijk krap bij kas.
c) Na hoeveel weken kan je het geslacht beginnen te zien bij de plant? (Ik weet wel hoe)
d) moet er een bepaalde afstand zijn tussen planten, ik plant er 7 bijeen, een keer 5, een keer 2 en nog eens 2, een keer 5 en een keer 6 en 3
e) hoeveel groeit er ongv. aan een plant die guerilla is gegroeid?
f) als je bijvoordbeeld in je kelder je toppen gaat laten drogen in dozen met ijzerdraad ofzo erdoor en dicht, ga je de geur dan nog altijd tot buiten die kelder ruiken? Zoja, wat kan je er tegen doen?
Als ik nog een vraag vergeten ben o.d. zal ik deze in de reacties stellen
. Alvast bedankt!
Men vragen zijn ook genummerd, gemakkelijker om te beantwoorden
a) Ik zie iedereen hun plantjes afdekken nadat ze hun zaadjes in de grond hebben gestoken... Hoelang moet dit en waarvoor?
b) wat is een goeie grondmix voor buiten, zelf dacht ik gewoon kippenmest met potgrond en de geons die er al ligt te mengen, ik zit redelijk krap bij kas.
c) Na hoeveel weken kan je het geslacht beginnen te zien bij de plant? (Ik weet wel hoe)
d) moet er een bepaalde afstand zijn tussen planten, ik plant er 7 bijeen, een keer 5, een keer 2 en nog eens 2, een keer 5 en een keer 6 en 3
e) hoeveel groeit er ongv. aan een plant die guerilla is gegroeid?
f) als je bijvoordbeeld in je kelder je toppen gaat laten drogen in dozen met ijzerdraad ofzo erdoor en dicht, ga je de geur dan nog altijd tot buiten die kelder ruiken? Zoja, wat kan je er tegen doen?
Als ik nog een vraag vergeten ben o.d. zal ik deze in de reacties stellen

Comment