Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Serialchiller91
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 58

    #16
    Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

    Bedankt kan haast nie wachten om er een toeter van te draaien!
    en ik gebruik een 2x36w tneon setje met de 2700k lampen erin nu, voor de groei heb ik 6500k gebruikt

    Grtz

    Comment

    • dieseltj
      Advanced Grower
      • Dec 2014
      • 1020

      #17
      Re: Wat vinden jullie van onze planten is de 1 ste voor ons

      mooi

      Comment

      Bezig...