Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke voeding is betaalbaar en goed??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

    Oorspronkelijk geplaatst door Eclecticon View Post
    Die heb ik ook gebruikt voor een paar autoflowers in pot buiten, 1/5 Batmix erdoor (had ik nog staan) en in elke pot een Xardin tablet.
    Meer wil ik er niet aan doen
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment


      #17
      Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

      growshopvoeding die 'goedkoopst' uitvalt is plagron supermix

      de rest kun je gewoon in tuincentrum aanschaffen

      dcm minigram producten geven ook bemesting voor maanden

      grtz
      B2N

      Comment


        #18
        Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

        Oorspronkelijk geplaatst door Michevan View Post
        Die heb ik ook gebruikt voor een paar autoflowers in pot buiten, 1/5 Batmix erdoor (had ik nog staan) en in elke pot een Xardin tablet.
        Meer wil ik er niet aan doen
        Ik gebruik het voor mn potten peper en bloemen maar mocht ik batmix te weinig hebben dan maak ik ook een mengsel.
        Baas in eigen brein.

        Comment


          #19
          Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

          Heb me ook veel laten vangen aan verkoops praatjes, maar de beste resultaten hen ik toch behaald op plagron potgrond...just saying

          Comment


            #20
            Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

            wat lr2 zegt!
            40l potgrond kun je al voor minder dan 2 euro vinden.
            voeding zoals kippemest korrels kost zelfs minder dan het zelfmaken...

            Comment


              #21
              Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

              Gebruik voor buiten enkel potgrond en met overpotten naar 12 en 65 liter emmers enkel een klein handje kunstmest erdoor thats it...

              Voeg buiten ook liever verder niets toe, doen mijn plantjes het ieder jaar voldoende goed op en lees ook hier dat meeste problemen komen door overvoeding.

              Binnen gebruik ik wel een dutchpro a&b, veelal minder als de aangegeven dosis en vooral om mijn hoofd het idee te geven dat mijn plantjes op speciale voeding staan, kost me een tientje doe er binnen 2 ronde's mee.

              Comment


                #22
                Re: Welke voeding is betaalbaar en goed??

                De productlijn van HESI vind ik best goed. De rode en gele fles voor wortels+groei. En de groene en blauwe fles voor bloei. Elke fles kost apart vanaf 9 tot en met 12 euro. De combinatie van bijvoorbeeld groen en blauw brengen de pH waarde ook al op het goede level!

                Comment

                Bezig...
                X