Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grond en voeding voor nieuwe kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Grond en voeding voor nieuwe kweek

    @nielsf nee hoor dat bedoel ik er niet mee te zeggen haha slechte ervaringen zijn pas als je weet wat je doet ik hou het voor nu nog een beetje op onkunde.
    Ik vind gewoon zoals met alles moet je gewoon even ontdekken hoe en op welke manier het het beste werkt voor je,het gaat nooit in 1 keer perfect maar idd om op je turfpotjes terug te komen ik dacht dat ze plastic waren van je ik ontkiem in plastic liter potjes die pot ik daarna over in de batmix dat werkt voor mij het beste om geen problemen te krijgen met de sterke bemesting en zelfs dan vinden ze het in het begin niet leuk maar trekken ze heel snel bij.

    Comment


      #17
      Re: Grond en voeding voor nieuwe kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
      Ik zou geen stekjes nemen, daar krijg je altijd een hoop ellende bij.
      Bijvoorbeeld spint, en daar kom je bijna niet meer vanaf, dat gaat in de hele kweekruimte zitten.

      Turfpotjes werken ook niet goed met cannabisplantjes.
      Cannabis moet wat aan de droge kant staan, en dan blijven de turfpotjes zo hard als karton, daar komen de wortels maar heel moeilijk doorheen.

      Een beginner raad ik aan om op Lightmix te starten, met zaadjes.
      Gewoon kleine potjes, ligthmix erin, zaadje erin op 1cm diep, nat sproeien, stukje folie erover en onder de lamp.
      Dan heb je geen gedoe met te zware grond of extra stekgrond enzo.
      Flesje voeding erbij voor als ze 8 of meer blaadjes heeft en klaar is klara.
      Thanks, ik zal eens gaan kijken naar leuke zaadjes!
      Hoop dat ik binnenkort een kweekverslagje kan beginnen

      Comment

      Bezig...
      X