Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

    Korting op 420shop
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...erste-kweek-AF

    Hoe groot de eindpot zal worden en welke grondsamenstelling ben ik nog aan het uitzoeken, maar hou jullie wekelijks op de hoogte

    WP_20150615_004.jpgWP_20150615_006.jpg
    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    #2
    Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

    update.

    Zo, 4 dagen verder => 11121641_1613846865558909_885655245_n.jpg

    Ze is wat lang uitgeslagen door haar geen direct zonlicht te geven de eerste dagen, sinds eergisteren heb ik ze in de veranda in de meest zonnige plaats gezet.
    Binnen een paar weken ga ik ze in een 12L pot steken, in de batmix gemengd met wormenmest (beide van plagron) en dan coco's voeding geven A+B npk 6-0-6 + 1-5-7.
    Met wat beendermeel en patentkali mee gemengd, vanonder en vanboven hydrokorrels en klaar is kees
    Nu hopen dat het weer wat meezit.

    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

    Comment


      #3
      Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

      Batmix zou ik denk ik niet extra bemesten, dat is van zichzelf al erg zwaar. Er zit ook al wormenmest doorheen.
      Check de site van Plagron even, over batmix.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

        Daar heb je wel een punt, achja de wormenmest kan ik in de toekomst nog wel gebruiken, om wat potgrond te recuperen ofzo
        Thx voor de info btw!
        A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

        Comment


          #5
          Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

          Ik heb zelf ook early skunk staan, groeit zeeeer goed! Heeft ook goed veel vertakkingen

          IMG_20150615_122601.jpgFoto van paar dagen geleden

          Comment


            #6
            Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

            Strekt wel erg, bij het overpotten zeker tot aan de lobblaadjes in de grond!
            Voorts ziet het er goed uit, grtz.
            Stap voor stap geraken we er wel.

            Comment


              #7
              Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

              Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
              Strekt wel erg, bij het overpotten zeker tot aan de lobblaadjes in de grond!
              Voorts ziet het er goed uit, grtz.
              Inderdaad, i blame the weather een vriend rade mij het ook aan om haar dieper te planten en dat zal ik ook doen.
              Thx for the tip anyway!
              A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

              Comment


                #8
                Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                update. ik heb haar in een 12L pot gezet en ook dieper geplant zodat ie stevig in haar voetjes staat. wel niet helemaal tot aan de eerste lobblaadjes (leek me wat extreem diep)
                batmix van plagron gemengd met beendermeel met een goed handje vol hydrokorrels, ik heb een klein kommetje gemaakt van coco's gemengd met stekgrond zodat ie niet te hard verschiet aangezien ie nog klein is.
                WP_20150628_007.jpg
                A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                Comment


                  #9
                  Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                  Oorspronkelijk geplaatst door meulenhof View Post
                  update. ik heb haar in een 12L pot gezet en ook dieper geplant zodat ie stevig in haar voetjes staat. wel niet helemaal tot aan de eerste lobblaadjes (leek me wat extreem diep)
                  batmix van plagron gemengd met beendermeel met een goed handje vol hydrokorrels, ik heb een klein kommetje gemaakt van coco's gemengd met stekgrond zodat ie niet te hard verschiet aangezien ie nog klein is.
                  [ATTACH=CONFIG]268319[/ATTACH]
                  Meteen batmix + beendermeel? Is dat niet teveel voeding in eens?

                  Comment


                    #10
                    Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                    Oorspronkelijk geplaatst door 9lives View Post
                    Meteen batmix + beendermeel? Is dat niet teveel voeding in eens?
                    We'll see WP_20150701_003.jpg
                    A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                    Comment


                      #11
                      Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                      Veel suc 6 ermee !



                      Mvg V.N.
                      Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile

                      Comment


                        #12
                        Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                        [QUOTE=vertrouwniemand;532188]Veel suc 6 ermee !
                        thx

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        ff update, tja het spreekt voor zich, ik heb met het gieten voor m'n bloeiende af's, ook m'n early skunk gegoten (met tzelfste water en voeding)
                        ook teveel, volgens mij, met dit warme weer.. door het te veel water en te weinig zuurstof in de grond (gelezen op dit forum op een ander topic, thx to 'flintstoned')
                        Mr komt wel goed, ff laten verluchten door de oppervlakte wat te cultiveren en gwn bewateren zonder additieven.
                        WP_20150703_023.jpgWP_20150703_024.jpg
                        A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                        Comment


                          #13
                          Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                          En hoe is die gegaan?

                          Comment


                            #14
                            Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                            ja juist, dusss.. :p na een belabberde start.. waar bijna de hele plant er zo uitzag: WP_20150923_14_58_15_Pro.jpg
                            en indd 9lives overbemest hoogstwaarschijnlijk.
                            uit wanhoop heb ik haar in de volle grond gezet, absoluut geen goede grond, beenhard en vol met steenpuin..
                            ik heb een mooie opbrengst van mijn af's, dus tkon me een worst wezen wat er nog van zou komen, eerlijk gezegd.
                            buiten het goed losspitten van het plantgat en rondom, een handvol zeewier kalk, heb ik niets toegevoegd aan de bodem.

                            wel ingetopt en gecropped
                            foto's van 2 weken terug:
                            WP_20150910_18_51_28_Pro.jpgWP_20150910_18_52_32_Pro.jpgWP_20150910_18_53_38_Pro.jpgWP_20150910_18_54_05_Pro.jpgWP_20150910_18_55_39_Pro.jpg

                            en hoe ze er nu bijstaat, voorverschijnselen bloei:
                            WP_20150923_14_59_41_Pro.jpgWP_20150923_14_59_22_Pro.jpgWP_20150923_14_59_00_Pro.jpgWP_20150923_15_00_27_Pro.jpg

                            Ze ziet er verassend mooi uit, nu nog hopen op een maand of 2 mooi weer (i wish) OF ik kan haar nog ompotten en in de serre zetten.. maarja nadeel is de wortelschade die ik waarschijnlijk zal aanrichten..
                            nog een nachtje over slapen er zal wel 'iets' aankomen got more where that came from

                            MVG!
                            Last edited by Droned; 23 September 2015, 15:35.
                            A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                            Comment


                              #15
                              Re: Kweekverslag Early Skunk, buitenkweek.

                              nog wat shots van vandaag: WP_20151003_16_39_38_Pro.jpgWP_20151003_16_39_16_Pro.jpgWP_20151003_16_38_58_Pro.jpgWP_20151003_16_40_25_Pro.jpg

                              mvg!
                              A chunk out of humanity everytime we compromise our values.

                              Comment

                              Bezig...
                              X