Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke grond gebruiken?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke grond gebruiken?

    Korting op 420shop
    hey allemaal ik ben een nieuweling in het kweken van wiet en heb overlaatst een aantal autoflower zaadjes gekocht, nu was mijn vraag, welke potgrond ik hier best voor kan gebruiken en of ik ook voedingstoffen of dergelijke moet gebruiken? alvast bedankt!

    #2
    Re: Welke grond gebruiken?

    Bekijk eens de eerste 10 topics in dit subforum. Sowieso al is gepasseerd. Ik ga u plagron aanraden, een ander hesi, een ander bio nova. Kijk wat ze in de dichtsbijzijnde winkel hebben liggen en kies iets. Het wordt geapprecieerd als je zelf even zoekt en verder gaat in een bestaand topic en zo zijn er 100'en met exact dezelfde vraag. Meestal zijn dat mensen van wie hun counter na een jaar nog maar op 5 posts staat. Dus hou u vast voor mogelijke reacties...

    Comment


      #3
      Re: Welke grond gebruiken?

      Ik zak bijna door de grond van deze vraag
      Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


      Comment


        #4
        Re: Welke grond gebruiken?

        Hallo Jonas,

        Ontkiem de zaadjes ik stekgrond ongeveer 1 cm onder de grond en spuit de grond wen beetje vochtig met een plantenspuit.

        (Werkt bij mij altijd 5 v/d 5 kwamen uit en dit is al 2x goed gegaan)

        En wat potgrond betreft ik koop pokon omdat het goed is maar wel duur 😬

        En mix dit met pokon compost verhouding: 50/50
        Ik gebruik zelf 20L emmers maar met 13 of 15 schijnt het ook te kunnen dat las ik links en rechts.

        Kijk anders ff bij de buitenkweek verslagen op dit forum.

        Gebruik keywords zoals

        autoflower automatic kweekverslag 2015 enz.

        Succes [emoji106]





        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

        Comment


          #5
          Re: Welke grond gebruiken?

          ja als ik echt zou gezocht zou ik het inderdaad wel zelf gevonden hebben maar ik heb al zoveel verschillende merken en soorten gehoord ik dacht ik vraag het nog eens voor de zekerheid, ik wil ook alleen maar het beste voor mijn plantjes toch bedankt voor de antwoorden!

          Comment


            #6
            Re: Welke grond gebruiken?

            Persoonlijk ben ik zo van dat je er niet teveel voor moet doen. Vroeger toen wij er niet waren groeide ze ook gewoon en toen was er nog geen canna potgrond en batmix ik groei mijn plantjes 100% natuurlijk ;o

            Comment

            Bezig...
            X