WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • FlintStoned
    Banned
    • Oct 2012
    • 5580

    #16
    Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

    Hoe vaker je ververst hoe beter de osmose op gang blijft. Het kan dus idd geen kwaad om het twee maal daags te verversen.

    Comment

    • autoflower187
      Big Bongmaster
      MemberLucky Member
      • Jun 2015
      • 381

      #17
      Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

      Ok thanks, ik kreeg net in mijn kweekverslag de opmerkingen dat ik ze na het drogen er gewoon af had kunnen kloppen en wanneer ik de toppen ondersteboven had gehangen de spint dan was weggegaan lijkt mij sterk toch?

      Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

      Comment

      • FlintStoned
        Banned
        • Oct 2012
        • 5580

        #18
        Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

        Voor een deel zullen ze er idd uitvallen na drogen maar zeker niet alles. Met watercuren zal je er ook niet alles uitkrijgen overigens, De beestjes die in de hars vastplakken zul je niet zo snel weggewassen krijgen. Voordeel van een watercure is wel dat je een heleboel overige stoffen kwijt bent die minder gezond zijn om te verbranden. Nadeel je verliest een deel geur en smaak.

        Comment

        • autoflower187
          Big Bongmaster
          MemberLucky Member
          • Jun 2015
          • 381

          #19
          Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

          En massa [emoji6]

          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

          Comment

          • autoflower187
            Big Bongmaster
            MemberLucky Member
            • Jun 2015
            • 381

            #20
            Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

            Kan ik ze er trouwens ook morgen gewoon uithalen en dan weer ophangen ik neem aan dat ze dan wel "verdronken" zijn [emoji13]

            Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

            Comment

            • FlintStoned
              Banned
              • Oct 2012
              • 5580

              #21
              Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

              Ja je verliest ook gewicht maar je verliest nauwelijks aan potentie. vandaar dat het voor de broodkweker niet interessant is om op deze manier te drogen.

              Comment

              • autoflower187
                Big Bongmaster
                MemberLucky Member
                • Jun 2015
                • 381

                #22
                Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                Ik ben namelijk bang dat ik smaak van het eindproduct misschien niet fijn vind

                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                Comment

                • FlintStoned
                  Banned
                  • Oct 2012
                  • 5580

                  #23
                  Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                  Tja. ze eruit halen kan Je moet ze dan wel eerst geforceerd gaan drogen met koude lucht anders zal dat gaan schimmelen. Ik zelf zou gewoon doorgaan met de watercure als ik die eenmaal had ingezet. Je verliest niet alle smaak en geur. Je proeft in feite de etherische olie die in de harsbollen zit met de terpenen en aromaten die daar in opgelost zitten. verder proef je dus niet de mint/munt-smaak die opgesloten bladgroen geeft bij verbranding.

                  Comment

                  • autoflower187
                    Big Bongmaster
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 381

                    #24
                    Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                    Ik zet ik het door ik ben toch al benieuwd [emoji111]

                    Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                    Comment

                    • FlintStoned
                      Banned
                      • Oct 2012
                      • 5580

                      #25
                      Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                      Vraagje: Ga je nu zelf 7 dagen niet in bad¿

                      Comment

                      • autoflower187
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2015
                        • 381

                        #26
                        Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                        Nee ze zitten toch in un natte doos [emoji6]

                        Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                        Comment

                        • autoflower187
                          Big Bongmaster
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2015
                          • 381

                          #27
                          Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                          Hoe kan ik de wiet zo het makkelijkst drogen?

                          De verwarming op 30 graden en de ventilator erop ofzo?

                          Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                          Comment

                          • FlintStoned
                            Banned
                            • Oct 2012
                            • 5580

                            #28
                            Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                            Je bent dus niet doorgegaan met watercuren¿ Dan op een net en een ventilator erop totdat het een beetje is aangedroogd, vervolgens gewoon verder drogen zonder ventilator.

                            Comment

                            • autoflower187
                              Big Bongmaster
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2015
                              • 381

                              #29
                              Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                              Ja wel joh ik ga zo het water weer verversen alleen iedereen maakt mij inmiddels bang met het toprot verhaal dus wil ik graag weten hoe ik het beste drogen kan toch ?

                              Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                              Comment

                              • autoflower187
                                Big Bongmaster
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2015
                                • 381

                                #30
                                Re: WaterCuren wat hou je over? (deel je ervaringen)

                                Van vanochtend:



                                Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

                                Comment

                                Bezig...