Wanneer bloei?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • kassei
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2015
    • 48

    #1

    Overige: Wanneer bloei?

    Korting op 420shop
    Ik ben een volstrekte beginneling.
    Eind mei heb ik White widow feminized buiten gepland. Ondertussen zijn de planten 150 cm hoog en zijn erg gezond. Ze zijn gepland in grote cementkuipen en groeien elke dag een aantal centimeters.
    Wanneer mag begin van de bloei verwachten?
  • evostars
    Plantje
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 12

    #2
    Re: Wanneer bloei?

    ikke precies hetzelfde.
    wat ik las, is dat ze bij 14.4 uur daglicht getriggerd worden om te gaan bloeien. en dat was afgelopen zaterdag. 2weken later zou ie dan gaan bloeien. dus dat is met de komende vollemaan.

    het is nu dus erg belangrijk om t donker te houden. anders verstoor je de wisselende hormoon huishouding van de plant waardoor ie gaat bloeien (zeggen ze op t internet)

    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

    heb je haar getopped?

    Comment

    • LR2
      Mother of all Growers
      MemberLucky Member
      • Nov 2011
      • 8552

      #3
      Re: Wanneer bloei?

      Je mag bloei verwachten wanneer je plant daar zin in heeft. Dat kan bij 15 lichturen per dag zijn, maar vaker zit het dichter bij de 13, dat is dus rond september een keer..
      Tot die tijd, moet je geduld hebben. Daarna ook nog, want ze moet dan nog een aantal weken.
      Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
      Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

      Comment

      • kassei
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2015
        • 48

        #4
        Re: Wanneer bloei?

        Getopped?
        Ik heb niets gedaan, gewoon laten groeien. Wel 4 stekken genomen die nu ondertussen al 20 cm hoog zijn en volop in groei. Alles staat buiten in de tuin en ik "regel" dus geen licht ofzo

        Comment

        • evostars
          Plantje
          Nieuw Lid
          • Aug 2015
          • 12

          #5
          Re: Wanneer bloei?

          ok, ben benieuwd wanneer ze gaan bloeien, keep me posted

          Comment

          • kassei
            Senior Stoner
            Member
            • Aug 2015
            • 48

            #6
            Re: Wanneer bloei?

            Doe ik

            Comment

            • evostars
              Plantje
              Nieuw Lid
              • Aug 2015
              • 12

              #7
              Re: Wanneer bloei?

              mijne ziet er zo uit, herkenbaar?
              Attached Files

              Comment

              • kassei
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2015
                • 48

                #8
                Re: Wanneer bloei?

                DSCN2911.jpgDSCN2910.jpg
                Ja ze zien er ongeveer hetzelfde uit

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                DSCN2909.jpg

                Ondertussen zijn het flinke struiken geworden

                Comment

                • evostars
                  Plantje
                  Nieuw Lid
                  • Aug 2015
                  • 12

                  #9
                  Re: Wanneer bloei?

                  mooie struiken! looking good.

                  dit is de mijne in t groot, 140cm meerdere malen getopped en gefimmed
                  Attached Files

                  Comment

                  • vertrouwniemand
                    Gandhi Ganjamaster
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Jun 2015
                    • 482

                    #10
                    Re: Wanneer bloei?

                    ziet er mooi uit ! suc6 nog
                    Don'T Cry ... SaY "FucK YoU"... And Smile
                    °*°*°*PeacE @nd LovE°*°*°*

                    Comment

                    • evostars
                      Plantje
                      Nieuw Lid
                      • Aug 2015
                      • 12

                      #11
                      Re: Wanneer bloei?

                      Oorspronkelijk geplaatst door vertrouwniemand
                      ziet er mooi uit ! suc6 nog
                      Thanks!

                      Comment

                      • evostars
                        Plantje
                        Nieuw Lid
                        • Aug 2015
                        • 12

                        #12
                        Re: Wanneer bloei?

                        t is volle maan, maar of ie nu echt early flowering is? zie wel veel witte haartjes in de groei toppen. hoe ziet ze er bij jou uit Kassei?

                        Comment

                        • evostars
                          Plantje
                          Nieuw Lid
                          • Aug 2015
                          • 12

                          #13
                          Re: Wanneer bloei?

                          wat denken julie? early flower?

                          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                          nog een mooi ingezoomde foto voor de liefhebbers
                          Attached Files

                          Comment

                          • kassei
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Aug 2015
                            • 48

                            #14
                            Re: Wanneer bloei?

                            Bij mij niks wit haar te bespeuren
                            Ze blijven maar groter worden. Ook de gestekte planten zijn ondertussen bijna 40 cm

                            Comment

                            Bezig...