Hulp gevraagd!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rookie1984
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2015
    • 8

    #1

    Hulp gevraagd!!

    Korting op 420shop
    Even vraagje. Is eerste keer dat ik plantjes heb staan. En heb alles wel goed gelezen van trichomes enzo.
    Maar voor de eerste keer is het echt wel moeilijk om te zien als ze ok zijn om te oogsten.
    Kunnen jullie misschien helpen aan de hand van foto's?
    Oogstrijp of nog even wachten?

    received_10203312396729998.jpgreceived_10203312397370014.jpgreceived_10203312396729998.jpgreceived_10203312397370014.jpg
  • Michevan
    Expert Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2014
    • 1417

    #2
    Re: Hulp gevraagd!!

    Welke soort is het, hoelang staan ze al, hoelang in de bloei etc. etc. etc.?
    Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


    Comment

    • TERPman
      Plantje
      Nieuw Lid
      • Aug 2015
      • 11

      #3
      Re: Hulp gevraagd!!

      Toevallig vorige week bij een winkel in Nijmegen geweest, Plantarium. Zij hebben een microscoop staan en kunnen je alles vertellen (en laten zien!) over wanneer te oogsten. Indicatoren zijn bruine haartjes die worden opgeslokt door je toppen en verkleuring trichomen (helder->wit->amber). Belangrijk om goed te rijpen ivm productie CBD in de laatste fase van de bloei!

      Comment

      • Michevan
        Expert Grower
        420 MemberMemberLucky Member
        • May 2014
        • 1417

        #4
        Re: Hulp gevraagd!!

        De trichomen bepalen inderdaad of de plant oogstklaar is kijkend naar je eigen voorkeur milky/amber.
        Een microscoopje is al verkrijgbaar vanaf een tientje ofzo.
        Nooit oogsten omdat je denkt en vind dat er genoeg bruine haartjes op de toppen zitten, de trichomen zeggen alles!
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment

        • Rookie1984
          Stekje
          Nieuw Lid
          • Jul 2015
          • 8

          #5
          Re: Hulp gevraagd!!

          Ok heel veel dank!!

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Hulp gevraagd!!

            Kunnen je trichomen allemaal bruin zijn maar als je geen top heb dan heb je niks te roken
            zou hem nog paar weken laten staan zo dat de top zich kan vormen
            God was never on your side..

            Comment

            • Rookie1984
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2015
              • 8

              #7
              Re: Hulp gevraagd!!

              Ok thx... en denk je dat er zich nog toppen gaan vormen dan?? Had pas gespoeld. Gewoon verder water geven dan?
              Last edited by Rookie1984; 27 August 2015, 20:04.

              Comment

              • kvb
                Wicked Stoner
                MemberLucky Member
                • Feb 2014
                • 281

                #8
                Re: Hulp gevraagd!!

                Als je daar een antwoord op wil hebben moet je ook aangeven op welk medium je kweekt, welke voeding je gebruikt. Maak is een foto van de hele plant.

                Comment

                Bezig...