De andere plant heeft dit niet en daar staan van de bovenste top nog gewoon recht omhoog?
help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?
Oke thanks! Gelukkig maar want het zijn mn eerste 2 planten ooit
Comment
-
Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?
Ik zie niks ik denk dat je plant gewoon wat dorst heeft.. Voel anders even of er verschil in natheid is een paar cm onder je oppervlakte... Verders mooie plant.. Kan niet wachten tot me ammies in bloei gaan...Comment
-
Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?
Ja wat bruine puntjrs aan de meeldraden.. moeilijk te zien maar het zal wel niks zijn
Thanks laat jou planten is zien dan?
vandaag staan ze weer vol in de zon met de 3e week bloei die vandaag is ingetreden
Comment






Comment