help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • michael1983
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 15

    #1

    help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

    Korting op 420shop
    De andere plant heeft dit niet en daar staan van de bovenste top nog gewoon recht omhoog?
    Attached Files
  • surge
    Advanced Stoner
    Member
    • Jan 2015
    • 69

    #2
    Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

    Niks aan de hand, gewoon verder groeien
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

    Comment

    • michael1983
      Junior Stoner
      Nieuw Lid
      • Aug 2015
      • 15

      #3
      Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

      Oke thanks! Gelukkig maar want het zijn mn eerste 2 planten ooit

      Comment

      • kishan007
        Son of the Bong
        420 MemberMemberLucky Member
        • Aug 2015
        • 447

        #4
        Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

        Ik zie niks ik denk dat je plant gewoon wat dorst heeft.. Voel anders even of er verschil in natheid is een paar cm onder je oppervlakte... Verders mooie plant.. Kan niet wachten tot me ammies in bloei gaan...
        K-007
        Kishan's kijkdoosje

        Comment

        • michael1983
          Junior Stoner
          Nieuw Lid
          • Aug 2015
          • 15

          #5
          Re: help mijn witte draden zijn ineens slap van 1 plant in de bovenste top...?

          Ja wat bruine puntjrs aan de meeldraden.. moeilijk te zien maar het zal wel niks zijn Thanks laat jou planten is zien dan? vandaag staan ze weer vol in de zon met de 3e week bloei die vandaag is ingetreden

          Comment

          Bezig...