Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Dodo147
    Junior Stoner
    Nieuw Lid
    • Sep 2015
    • 15

    #16
    Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

    Nog wat foto.s
    Attached Files

    Comment

    • Ronthebudman
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • May 2015
      • 916

      #17
      Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

      Gewoon stug doorgaan en hopen op een mooi najaar, dan zie je straks vanzelf wel wat het nog wordt.
      Succes

      Comment

      • Dodo147
        Junior Stoner
        Nieuw Lid
        • Sep 2015
        • 15

        #18
        Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

        image.jpgimage.jpgimage.jpgWeer een update van mijn planten wat vinden jullie ervan Mvg Dominique

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #19
          Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

          Ze zien er Kei mooi uit en jawel al in bloei hoop dat je er wat lekkers van kan gaan halen
          God was never on your side..

          Comment

          • Dodo147
            Junior Stoner
            Nieuw Lid
            • Sep 2015
            • 15

            #20
            Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

            Mooi man dis jij denkt dat het wel wat kan worden Mvg Dominique

            Comment

            • Ronthebudman
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • May 2015
              • 916

              #21
              Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

              Je praat zeker lief tegen ze?....

              Comment

              • Feyenoord1908
                Chronic Stoner
                • Feb 2013
                • 163

                #22
                Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                hoe is het afgelopen ?

                Comment

                • De Witte
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Dec 2013
                  • 2133

                  #23
                  Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                  Watt worden?

                  Als je zelf niet vind dat het way word, waar ben je dan mee bezig.
                  Handen in de lucht en groeten aan je tante...

                  Comment

                  Bezig...