Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

    Korting op 420shop
    Goedenavond mensen ik had een vraagje over mijn 2 buiten amnees stekken ik heb er 2 van ong 170 ik heb ze ergens buiten staan maar ze staan nog niet in bloei ik zie wel veel haren ik had me buurman ook een stekkie geven en die begint nu in bloei te schieten wat moet ik doen of komt het allemaal wel goed Mvg Dominique

    #2
    Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

    als je haren ziet dan zijn ze aan de bloei begonnen
    in november is het dus oogsttijd

    succes ermee


    ps : stel je even voor in de member introduction

    Comment


      #3
      Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

      Maak eens een foto van je planten
      God was never on your side..

      Comment


        #4
        Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

        ik zie wel veel haren wat moet ik doen? Misschien je pony eens bijknippen.

        Maar het gaat vanzelf weldra in bloei misschien ervaren ze bij u iets sluiplicht wat de bloei wat kan vertragen. Verder is het nu pas ongeveer 12/12 buiten.

        P.S. Planten hebben geen haren of veren. Wel pistels (stampers)
        Last edited by FlintStoned; 7 September 2015, 19:10.

        Comment


          #5
          Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

          image.jpg Dit is er 1 van de 2 ik hoop dat jullie hier meer mee kunnen groetjes Dominique

          Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

          Ik hoop dat de foto,'s duidelijk zijn
          Attached Files

          Comment


            #6
            Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

            Tsja.. Gaat het goed komen? Ik denk het niet.
            Amnesia haze bloeit 11-16 weken. Dat is 3-4 maanden. Dan is het 2016..
            Soms willen ze weleens korter bloeien, maar omdat je over stekken spreekt, denk ik dat het de binnentype amnees is. En die bloeien nu eenmaal lang.

            De komende week gaat er nog geen bloei in komen, dat kan ik je verzekeren. Dus dan zijn we straks tenminste halverwege september, en dan heeft het nog een flink aantal maanden te gaan.

            De buurman heeft ze wellicht verduisterd, dat kan een heel groot verschil maken. Maar daar is het nu te laat in het jaar voor.
            Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
            Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

            Comment


              #7
              Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

              waarom niet indoor?
              K-007
              Kishan's kijkdoosje

              Comment


                #8
                Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                Hmm wat kan ik nu doen denk je echt niet dat ik er wat rookbaars afkan hallen hoe denken de andere erover want boven in de topic zeggen andere weer wat anders groetjes Dominique

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                    Hoeveel weken moet die minimaal bloeien om er stond van te worden

                    Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                    Ik zal zeker blijven posten en foto's sturen

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                        Goedenavond mensen weer effe een update mijn amnesia planten zijn nu een paar dagen zichtbaar in bloei gaan ze het nog halen ik hoop op positieve reacties Mvg d de boer
                        Attached Files

                        Comment


                          #13
                          Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                          Moet je niet op rekenen en als dat hier al een paar keer gezegd is ''dat het wat langer bloeit dan andere'' heb je ineens de vraag op je antwoord denk ik
                          Vrees dat je er beter een tent overzet dan ze zo te laten staan want dat word als die nog zolang moeten afbloeien in ons weertje ... vind
                          wel heel jammer voor je want kwa soortje had je wel een knaller ineens hey hou er zelf ook veel van en ze mankeren ook in mijn growroom niet "alleen" is er daadwerkelijk een verschil tussen binnen en buiten kweken ... ik denk ''iets erop zoeken'' zodat ze overdekt staan de beste oplossing is om tot een alsnog rookbaar resultaat te komen zonder al te veel top rot troubles aan je plant.

                          THE BEST CANNABIS FORUM IS YEAAAAAH !!!!!

                          Comment


                            #14
                            Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                            Oorspronkelijk geplaatst door PotHead Sativa View Post
                            Moet je niet op rekenen en als dat hier al een paar keer gezegd is ''dat het wat langer bloeit dan andere'' heb je ineens de vraag op je antwoord denk ik
                            Vrees dat je er beter een tent overzet dan ze zo te laten staan want dat word als die nog zolang moeten afbloeien in ons weertje ... vind
                            wel heel jammer voor je want kwa soortje had je wel een knaller ineens hey hou er zelf ook veel van en ze mankeren ook in mijn growroom niet "alleen" is er daadwerkelijk een verschil tussen binnen en buiten kweken ... ik denk ''iets erop zoeken'' zodat ze overdekt staan de beste oplossing is om tot een alsnog rookbaar resultaat te komen zonder al te veel top rot troubles aan je plant.

                            THE BEST CANNABIS FORUM IS YEAAAAAH !!!!!



                            Bedankt voor voor de info man zal ik doen en ik blijf updaten groetjes Dominique

                            Comment


                              #15
                              Re: Goedenavond mensen ik ben nieuw hier en ik had een vraagje

                              Top


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment

                              Bezig...
                              X