De Aanstaande Kweekopstelling in een Kast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #31
    Re: De Aanstaande Kweekopstelling in een Kast

    om en om werkt niet in het klein,600 watt is niet genoeg.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • Iemand uit de buurt
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Dec 2012
      • 545

      #32
      Re: De Aanstaande Kweekopstelling in een Kast

      Ik kan me wel in je uitleg vinden Beo, vooral het LV kan dan een groot probleem worden.
      600 watt is niet genoeg lees is Jorem, omdat ? Je hoeft niet tot 23 graden te verwarmen natuurlijk. In het groot is alles makkelijker, daar geef ik je volkomen gelijk in.

      Comment

      • BeginGrow
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2014
        • 173

        #33
        Re: De Aanstaande Kweekopstelling in een Kast

        Het gaat voornamelijk om de wortels toch? Zijn warmtekabels om de potten heen geen idee?
        En dat er geen sneeuw op het dak van een tuinhuisje ligt zou toch niet zo een probleem zijn.
        Het is maar een tuinhuisje, kijken weinig mensen naar denk ik? Misschien iets van planten daarboven opzetten om het te verbergen?
        -De Perfecte Guerilla Kweek
        -Biologisch & Goedkoop Voedsel Maken Voor Je Planten

        Comment

        Bezig...