Kan ik wiet binnen wiet kweken zonder benodigheden? Met benodigheden bedoel ik stroom, licht en lucht. En wat voor zaad zou ik dan moeten hebben?
Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Collapse
X
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
nee je hebt licht nodig en daarmee dus ook stroom -
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
je moet gewoon sporen kopen voor championwiet,na een weeek of 6 goed drogen,en dan kan je ze roken,is iets minder sterk dan gewone wiet.verzonden vanaf mijn bos hut met tamtamComment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Je kan zonder licht , voedingen kweken. Ze zullen behoorlijk strekken en de kans dat je het tot een succes kan maken is wel nihil.
Wil je WATT heb je WATT nodig...Comment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Nee.
Totaal kansloos.
Koop gewoon een halfje bij de shop.
Je keuze voor die alias vind ik ook niet de meest geniale.
Al met al heeft het er veel van weg dat je een jaar of 14 bent, dus niet oud genoeg voor dit forum.Comment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Heb wel aantal succesvolle kweekjes onder waxinelichtjes gedaan.
Is alleen moeilijk ze zo rond je plant op te stellen dat er een goede lichtverdeling ontstaat zonder blaadjes te warm te maken.
Statief icm spiegeltjes werkte me t beste.
Heb vreselijk bespaard op stookkosten ook die kweek..
Suc6 en smoorse.Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
Het systeem betreurt dit ten zeerste.Comment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Enige wat je nodig heb is een zaadje aarde en heel veel zonGod was never on your side..Comment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Ben niet minderjarig, smoke elke dag maar weet totaal niks van kweken af. Op internet kan ik wel wat dingen vinden maar niet het antwoord op mijn vraag. Vandaar dat ik het hier vraag. Zou graag een stuk of 5 plantjes binnen willen hebben waar ik niet te moeilijk voor moet doen...
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Wat je zegt is allemaal een aanname, als je geen antwoord op mijn vraag hebt reageer dan ook niet.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik kan het hoognodige aanschaffen. Wat is echt nodig om het een succesvol kweekje te doen ?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Begrijp hier uit dat licht toch wel nodig is ? Is een filter en voeding ook hoognodig of kan dit zonder ? Op de plek waar ik wil kweken is de luchtvochtigheid heel hoog, is dit ook een probleem ?
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
doen= laten worden*Comment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
hoge lv is altijd een probleem
er zijn heel veel topic's met 'wat heb ik nodig'
een tent of hok
schakelbord/kast
vsa/evsa + lamp
afzuiger
fancontroller
filter
ventilator
aarde
potten
zaden
voeding
etcHet leven van een wietkweker gaat niet over rozenComment
-
Re: Binnen Kweken zonder benodigdheden.
Wat een attitude zeg, bannen die hap.Comment










Comment