Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin Kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Begin Kweken

    Pff. Gij maakt rare redeneringen ze. Lees is wat kweekverslagen. Begin bij de basis, tis wat LR2 zegt. Je kan zo'n tent vol krijgen met 2 planten of met 32 of meer. Of die potten der in kunnen heeft QnQ al op geantwoord en zo moeilijk is die berekening ni.

    Je kan ook al aanvinken wat je nodig hebt in die set en dan zien waar je qua prijs uitkomt. Ik twijfel bv al aan de kwaliteit van die lite box. Kan goed licht door schijnen. Darkroom van secret jardin is al direct 100 euro duurder. Zo'n fan gaat brommen, een softbox is ook al 145 euro duurder.

    Ga langs de growshop en informeer je daar eens.

    Comment


      #17
      Re: Begin Kweken

      Yeah, dat heb ik precies voor je uitgerekend in post 11 ???
      Of is dat te ingewikkeld ?

      wadehe.JPG
      Last edited by QnQ; 10 December 2015, 12:02. Reden: plaatje was onzichtbaarachtig
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #18
        Re: Begin Kweken

        lol Q

        laat het me zo zeggen , je wil werken als broodkweker !!! verklaar me anders eens de reden waarom je zulke kleine potjes koopt ?? ( vermoed niet dat je gaat selecteren he ) ??

        een persoon die zou nadenken , neemt ofwel 18 l potten is 9 op 1.20 ( als het om de grammen te doen is ) dan haal je met 9 potten makkelijk even veel hoor , ofwel neem je grotere potten in zo een tent 50 l ofzo en dan zijn het er 8 a 10 " kost je enkel een iets langere voorgroei " en bij een bezoekje mss een betere uitkomst !!
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          #19
          Re: Begin Kweken

          Echte mannen kweken in speciekuip.
          Krijg je tenminste keiharde toppen van..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
          Het systeem betreurt dit ten zeerste.

          Comment


            #20
            Re: Begin Kweken

            of niet fl :p
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #21
              Re: Begin Kweken

              @k1 volgens mij gaf Q een berekening door, naar de maten die hij door kreeg... ?
              De kans dat Q een broodkweker is, acht ik nihil.

              Comment


                #22
                Re: Begin Kweken

                volgens mij snap je het niet goed
                Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                Comment


                  #23
                  Re: Begin Kweken

                  Nee Q begrijpt wat deze mannen willen. Ze willen kwantiteit, wat kwalitatiefs gaan ze voorlopig niks maken. Vragen hier dingen die je oo het forum kan vinden. Maar dat is te moeilijk. Hun willen gewoon wiet, veel en liever gisteren dan vandaag. Als het even kan voor gratis.
                  Als er enig initiatief of passie achterzat hadden ze wel 5 op een m2 gezet en waren ze er ook achter dat je met minder evenveel opbrengst kan halen.


                  Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

                  Comment


                    #24
                    Re: Begin Kweken

                    Of je gaat ieder apart voor zoiets!
                    http://www.greensell.nl/a-42988043/c...g/#description
                    Brandblusser erbij, wat zaadjes en potgrond, voeding en wat klein spul als ph meter en
                    je haalt bij de action wat maatbekers en zo, kun je aan de slag!
                    Geen gezeik onderling, ongeveer dezelfde investering per man en iedereen
                    afzonderlijk moet zijn best doen om zoveel mogelijk voor eigen gerief te kweken,
                    leuk, leerzaam en uitdagend!

                    Comment

                    Bezig...
                    X