Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Begin Kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Begin Kweken

    Korting op 420shop
    Hallo Guys,

    Ik wil gaan kweken met 2 ander vrienden dat we genoeg wiet op voorraad hebben en altijd kunnen genieten .

    En we gaan in een keer in een tentje gaan kweken maar ik weet nog niet alles heel goed.
    Ik dacht dat we alle spullen haal bij de eugrowshop.eu is dat een goeie site?



    http://www.eugrowshop.eu/nl/kweekten...ro-probox-240/
    Is deze tent een goede? en hoeveel wietplantjes kan daar in ? We roken zeker met ze alle 10+ gram per day

    En kwa verlichting?
    http://www.eugrowshop.eu/nl/verlicht...mp-600w-osram/
    Is deze dan goed? en past het wel bij de tent

    En ik kan niet goed zien wat de tent er allemaal levert zoals bakken ?


    Kan iemand me op de goede weg helpen ?

    #2
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      Re: Begin Kweken

      Ik krijg de indruk dat dat gewoon een loophole is in de forumregels. Ja, we zijn met 3 en we smoren zeker minstens 10 gram per dag.

      Comment


        #4
        Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
        Vapers Hydro avontuur (voltooid)

        Comment


          #5
          Re: Begin Kweken

          Hebben jullie ook al besloten bij wie de tenthouder mag komen wonen als hij evt. uit huis gezet wordt ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: Begin Kweken

            De maten ken ik al lang sinds klein en ik vertrouw vol op hun

            We kunne max 1000 euro uitgeven aan alles.

            Maar ik wil weten hoeveel in zo tent past?
            En krijg ik de bakken erbij want niks staat erbij.


            En we hadden besloten om de tent gewoon in mijn huis te bewaren dat ik wel een deel terug betaal maar dat is niet erg.

            Maar iemand enige idee of die lampen goed zijn en wat ik allemaal mee krijg in die tent en wat moet ik erbij aanschaffen want ik weet niet wat ik mee krijg.

            Comment


              #7
              Re: Begin Kweken

              Zo te lezen krijg je alleen de tent voor dat geld.
              Net als de lamp; het is alleen de bulb, niet waar het ding in hangt en zonder lampenkap of VSA.

              Dan mis je nog, vanuit de setup van vaperke:
              1 x lamp
              3 x voorschakel apparatuur
              1 x afzuiger
              1 x koolstoffilter
              ? x potten
              ? x aarde
              ? x voeding
              2 x lampenkap
              2 x lampenkap ophangsysteem
              ? x bevestigingsmateriaal
              ? x voeding
              ? x zaden
              ? x elektra
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment


                #8
                Re: Begin Kweken

                Kan ik beter tenten krijgen voor dat geld?

                En weet je ongv misschien hoeveel daar dan in past hoeveel planten?

                Comment


                  #9
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Begin Kweken

                    Klopt.

                    We gaan namelijk potten van 8 liter en de grootte is 24x24x28cm

                    https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.VmgzSD3NvPM
                    Deze tent heeft alles en dan hoef ik niks bij kopen volgens mij.


                    Uitgerekend is dat ik 22 potten erin kan krijgen volgens mij berekening






                    Last edited by WietRokertje; 9 December 2015, 14:24.

                    Comment


                      #11
                      Re: Begin Kweken

                      De oppervlakte van die tent is 120x240cm
                      Jouw 8L potten zijn 24x24x28.

                      120:24 = 5 op de breedte
                      240:24 = 10 op de lengte
                      Totaal maakt dat 5x10 potten.

                      Je kunt er dus inderdaad 22 potten in krijgen.

                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Begin Kweken

                        Die setup kost je minstens 1500 euro. 2 keer 600 watt koel je niet zomaar. Zeker niet als het wat warmer wordt. En dan kom je nog niet aan die hoeveelheid.

                        Als je trouwens nu nog niet kweekt en je met 3 "zeker elke dag zo'n 10 gram" verbruikt, dan zit je per dag ook minstens aan 50 euro met 3. Op een jaar tijd zit je dan aan meer dan 5000 euro per persoon. Maar je geraakt maar aan 333 euro per persoon voor het materiaal? Die rekensom klopt ni. That smelly smell...

                        Comment


                          #13
                          Re: Begin Kweken

                          begin met een klein tentje van 1 meter bij 1 meter bij 2 meter,koop hier een plug en play 400 wattert bij en een 300 cub buisafzuiger en 400 cub filter.12 mooie vierkante potten erin en grond van de growshop,en wat bio voeding .dan heb je genoeg wiet voor jezelf.laat de rest de rambam krijgen,waarom risico lopen voor en ander?vooral als ze je geeneens kenne helpen met kweken,werk alleen en je heb altijd werken bevalt het kweken,dan kan je deze tent gebruiken om voor te groeien,en om in te drogen.
                          verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

                          Comment


                            #14
                            Re: Begin Kweken

                            Maar is mijn berekening goed? dat ik 22 potten kan krijgen met deze tent
                            https://www.desjop.nl/index.php?item...l#.VmiGyD3NvPN

                            En mijn potten zijn 24x24x28.
                            Want in de tent krijg ik ook een set lamp met 600watt? maar hoeveel krijg ik ervan namelijk en hoeveel kan ik in de tent plaatseN
                            En nog mijn vraag als ik die tent koop moet ik nog extras halen ?

                            5 planten onder 1 lamp ?
                            Dus ik moet 4 lampen hebben.
                            Maar daarvoor moet ik ook een schakelkast voor 4 lampen als ik dit goed begrijp?

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                            begin met een klein tentje van 1 meter bij 1 meter bij 2 meter,koop hier een plug en play 400 wattert bij en een 300 cub buisafzuiger en 400 cub filter.12 mooie vierkante potten erin en grond van de growshop,en wat bio voeding .dan heb je genoeg wiet voor jezelf.laat de rest de rambam krijgen,waarom risico lopen voor en ander?vooral als ze je geeneens kenne helpen met kweken,werk alleen en je heb altijd werken bevalt het kweken,dan kan je deze tent gebruiken om voor te groeien,en om in te drogen.
                            Tjah Gelijk heb je maar ze zijn me maten ze gaven me ook wiet toen ik niet had maarjah..
                            Last edited by WietRokertje; 9 December 2015, 20:27.

                            Comment


                              #15
                              Re: Begin Kweken

                              Een goede tip: wacht nog even.

                              Als er een ding is dat ik heb geleerd bij het kweken is het dat goedkoop=duurkoop.
                              Neem nog even je tijd om je goed in te lezen, setup te bedenken, scenario's dat mis kunnen gaan (temperatuur in de kamer, licht, ...).
                              En dan kun je stilletjes eens gaan zien voor een setje te kopen. Als je nu wat gaat kopen ga je binnen een kweekje of 2 weer andere spullen willen en is het zonde van je centen.
                              Grtz.
                              Stap voor stap geraken we er wel.

                              Comment

                              Bezig...
                              X