Beginnend kweker met led!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • joremkrank
    Cronic Grower
    Lucky Member
    • Oct 2015
    • 3260

    #61
    Re: Beginnend kweker met led!

    in de ene plant zit gewoon de herfst.als je steeds dezelfde soort zou kweken dan kan je ook uitvogelen wanneer de beste tijd is om te oogsten.heb heel lang pp gekweekt en gooide ze altijd om na 9 weken bloei,maar een keer gewoon 11 weken laten staan,en de toppen kregen gewoon een grijze kleur,en de wiet sloeg ook in als een mallehad het voor een maatje gedaan,want die wilde een blowtje voor het inslapen.en je planten zien er toppie uitlaat ander een plantje nog een weekje in het donker staan,en dan wat dat voor uitwerking heeft.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment

    • witpen
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Feb 2014
      • 1354

      #62
      Re: Beginnend kweker met led!

      Ziet er mooi uit Peter1950,

      En ik las dat je gaat voorgroeien onder t-neon ik doe dit nu voor de 2de keer en het bevalt mij super, de plantjes zijn mooi compact.

      Veel poets plezier en als je weer een verslag gaat maken kom ik zeker regelmatig bij je kijken.

      Comment

      • Old Dagga
        Grower
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 670

        #63
        Re: Beginnend kweker met led!

        Dankjewel Guys

        Snap wat je bedoeld joremkrank, maar ik rook niet dus de smaak is voor mij van minder
        belang, en ik wil zo snel mogelijk weer opstarten!
        Als de volgende kweek met toppen en scroggen ook weer 3 maanden
        gaat duren, (zit er wel in) dan is het al tweede helft juni!!
        En als ik er eentje apart ga zetten in het donker buiten mijn tent zit ik weer
        met de kou en de geur!
        Zal er nog een nachtje over slapen, maar vrees dat ze er morgen allemaal aan moeten
        geloven,

        Denk wel Witpen dat ik deze keer van het begin een verslag ga bijhouden,
        ik kijk toch ook wel bijna dagelijks een paar keer hier op het forum dus...

        Comment

        • Snoep1
          Stekje
          • Mar 2016
          • 6

          #64
          Re: Beginnend kweker met led!

          Heb net je hele verslag doorgelezen en moet zeggen, Super gedaan Peter! Ik denk dat je gewicht je positief gaat verbazen en vermoed dat je compacte/zware toppen hebt. Dit heb ik zelf ook ervaren met de overgang naar LED. Ben een beetje een cijfertjes gek, dus hoop je opbrengts nog te kunnen lezen. Succes met de nieuwe kweek, probeer zo weinig mogelijk te veranderen, als het dan minder gaat is er een weg terug. Hoewel ik denk dat dat bij jou wel gaat meevallen

          Comment

          • Old Dagga
            Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2016
            • 670

            #65
            Re: Beginnend kweker met led!

            Poe-poe, ze zijn gerooid en in de droger!
            Helaas geen foto's van maar eens te meer was duidelijk te zien dat
            de LST van het begin zijn vruchten heeft afgeworpen!

            De meest gedrongen plant, midden rechts die ook nog op een extra blok tempex
            stond om een beetje op gelijke hoogte te staan had ver uit de dikste toppen!
            Misschien niet de meeste maar toch!!!

            Over ongeveer twee weken weten we de uitslag en ik ben net als iedereen erg
            benieuwd hoeveel bruikbaar droog materiaal ik dan heb!
            Zeker omdat het de eerste keer is, voor mij echt niet te schatten!

            Iedereen vast bedankt voor de aandacht en het meedenken,
            al de spullen voor de nieuwe ronde zijn binnen, en ik hoop dinsdag of zo
            de nieuwe zaden in de grond te stoppen, en zal dan wel weer een nieuw
            verslagje gaan bijhouden!

            Comment

            • joremkrank
              Cronic Grower
              Lucky Member
              • Oct 2015
              • 3260

              #66
              Re: Beginnend kweker met led!

              succes met het drogen
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment

              • Old Dagga
                Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2016
                • 670

                #67
                Re: Beginnend kweker met led!

                Ben ook al een nieuw verslagje gestart, maar helaas door eigen schuld
                denk ik in verkeerde rubriek, bij overige!!
                Kan hem helaas niet verzet krijgen!
                Volgende keer beter!

                Comment

                • Old Dagga
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 670

                  #68
                  Re: Beginnend kweker met led!

                  Ziet er goed uit tot nu toe:

                  De fluffie toppen en suiker blaadjes leveren 92 gram mooi droog
                  spul op voor de olie alvast!

                  Ik denk dat mijn eerste kweekje als positief de boeken in kan straks!
                  Attached Files

                  Comment

                  • Old Dagga
                    Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2016
                    • 670

                    #69
                    Re: Beginnend kweker met led!

                    Ik durf het bijna niet hardop te schrijven hier,
                    maar het totale resultaat droog product is geworden 406 gram!

                    En dan zit de grootste top nog ongewogen in een weckflesje voor zoonlief!

                    Bijna niet te geloven maar overweldigend voor ons, dit betekend gewoonweg
                    een jaar medicijn !

                    Ik zou met de helft al super tevreden geweest, zeker omdat het voor mij
                    de eerste kweek was, ook nog eens met Led en AFs

                    Comment

                    • kanon
                      Expert Grower
                      420 MemberLucky Member
                      • Sep 2015
                      • 1387

                      #70
                      Re: Beginnend kweker met led!

                      TOLD YOU

                      you got skills


                      oja ! Je vrouw gaat blij met je zijn en je zoon ook lees ik
                      Last edited by kanon; 29 March 2016, 17:16.
                      sigpic
                      LED there be light

                      Comment

                      • Old Dagga
                        Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jan 2016
                        • 670

                        #71
                        Re: Beginnend kweker met led!

                        Ik ben ook echt superblij, had ook mis kunnen gaan en voorraad schiet aardig op!

                        Zoonlief heeft zijn deel al mee naar huis, wil hem laten curen tot Pinkpop,
                        ik hoop dat hij dat red!

                        Nu nog een " slecht weer " dag uitzoeken om in ieder geval vast een deel
                        om te zetten in olie!
                        Attached Files

                        Comment

                        • sorensens83
                          Chronic Stoner
                          MemberLucky Member
                          • Dec 2015
                          • 171

                          #72
                          Re: Beginnend kweker met led!

                          mooi verslagje peter!w&t een toppen en lekker resultaat man
                          sjikke gedaan!laat het smaken daar en succes met je hopelijke scrog..die zie ik graag haha grtzzz

                          Comment

                          • Michevan
                            Expert Grower
                            420 MemberMemberLucky Member
                            • May 2014
                            • 1417

                            #73
                            Re: Beginnend kweker met led!

                            Goe gedoan Peet, mooi resultaat!
                            Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


                            Comment

                            • kanon
                              Expert Grower
                              420 MemberLucky Member
                              • Sep 2015
                              • 1387

                              #74
                              Re: Beginnend kweker met led!

                              Oorspronkelijk geplaatst door peter1950
                              Ik ben ook echt superblij, had ook mis kunnen gaan en voorraad schiet aardig op!

                              Zoonlief heeft zijn deel al mee naar huis, wil hem laten curen tot Pinkpop,
                              ik hoop dat hij dat red!

                              Nu nog een " slecht weer " dag uitzoeken om in ieder geval vast een deel
                              om te zetten in olie!
                              superblij ? yup kan ik me voorstellen
                              sigpic
                              LED there be light

                              Comment

                              • Old Dagga
                                Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2016
                                • 670

                                #75
                                Re: Beginnend kweker met led!

                                Thanks mensen

                                Hoop dat jullie ook weer meekijken met mijn nieuwe rondje?
                                Dacht dat ze vandaag al een week oude waren maar dat is
                                morgen pas, zag ik in de boeken!

                                Comment

                                Bezig...