Hallo, ik heb juist gelezen dat je autoflower moet kweken bij 18u en 6 u donker , ik ben reeds 3 weken bezig maar op 12u licht en 12u donker is dit schadelijke voor de planten als ik mijn tijd verleng? image.jpgDe bovenste rij eerste en tweede staan al van 8 februari dan rechts vanboven tweede rij linkse en rechts al van 22 februari en de middelste van 2 maart en de laaste 2 van 3 maart
Probleem
Collapse
X
-
Re: Probleem
ik heb ze gekocht greenhouse shop exodus cheese , zou ik mijn licht per halfuur verlengen per dag of per uur ?
Comment
-
Re: Probleem
Ik had autoflowers tussen twee rondes door. Begonnen onder TL op 18 uur, dan in de tent als daar de planten 1 voor 1 gemold werden, dus naar 12 uur licht. Dan bij de nieuwe jonkies op 18 uur en na de omschakeling nog effe op 12. Geen ballen of banaantjes gezien.Comment






Bewerk Bericht
Comment