Probleem

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Pothead
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Aug 2015
    • 3

    #1

    Probleem

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb juist gelezen dat je autoflower moet kweken bij 18u en 6 u donker , ik ben reeds 3 weken bezig maar op 12u licht en 12u donker is dit schadelijke voor de planten als ik mijn tijd verleng? image.jpgDe bovenste rij eerste en tweede staan al van 8 februari dan rechts vanboven tweede rij linkse en rechts al van 22 februari en de middelste van 2 maart en de laaste 2 van 3 maart
  • beowulf
    Exquisite Grower
    MemberLucky Member
    • Nov 2008
    • 6495

    #2
    Re: Probleem

    Bij mij was het geen probleem, maar hou rekening met eventueel een stressballetje. Maar ik zou het doen. Welke zaadbank?

    Comment

    • Pothead
      Zaadje
      Nieuw Lid
      • Aug 2015
      • 3

      #3
      Re: Probleem

      ik heb ze gekocht greenhouse shop exodus cheese , zou ik mijn licht per halfuur verlengen per dag of per uur ?







      Comment

      • BigMart
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • Jan 2016
        • 139

        #4
        Re: Probleem

        Zijn ze niet al in bloei gegaan dan nu?
        Kijk wel uit voor stress-herma door de licht uren te verlengen.

        Comment

        • Pothead
          Zaadje
          Nieuw Lid
          • Aug 2015
          • 3

          #5
          Re: Probleem

          Oorspronkelijk geplaatst door BigMart
          Zijn ze niet al in bloei gegaan dan nu?
          Kijk wel uit voor stress-herma door de licht uren te verlengen.


          Neen ze zei nog niet in bloei gegaan , oke bedankt voor de info !

          Comment

          • beowulf
            Exquisite Grower
            MemberLucky Member
            • Nov 2008
            • 6495

            #6
            Re: Probleem

            Ik had autoflowers tussen twee rondes door. Begonnen onder TL op 18 uur, dan in de tent als daar de planten 1 voor 1 gemold werden, dus naar 12 uur licht. Dan bij de nieuwe jonkies op 18 uur en na de omschakeling nog effe op 12. Geen ballen of banaantjes gezien.

            Comment

            Bezig...