Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Old Dagga
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 670

    #121
    Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

    Ik weet het witpen, maar als bezig bent met buigen, masseren en knijpen
    en er knakken er een paar en eentje breekt glad af dat durf je bijna niet meer!
    Een van de geknakte met de plakband er nog om heeft nu zowat de mooiste top!!!!

    En als er nu werkelijk milky in komt zou dat aardig kloppen over wat je leest
    en wat kanon vorige week ook al schreef dat je met led een week of wat
    moet bijtellen aan de totale bloeitijd!
    Enige klote is kanon dat ze niet allemaal gelijk zijn dus dat koud gaat wel
    lukken maar "donker " niet vrees ik!

    Voor de rest kan ik tot op heden alleen maar super tevreden zijn met alles!

    Groet O.D.

    Comment

    • kanon
      Expert Grower
      420 MemberLucky Member
      • Sep 2015
      • 1387

      #122
      Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

      Nu je zover bent geen gekke dingen meer doen waardoor je het verziekt!

      gewoon laten gaan en inschatten van hmmm nog 2 weken dus dan spoelen en zorgen voor een mooie nacht en dag temp.


      je niet gek laten maken deze kweek komt goed O.D
      sigpic
      LED there be light

      Comment

      • witpen
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Feb 2014
        • 1354

        #123
        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

        Ik ken het dat takken breken van scrog dat heb ik ook nog iedere keer gehad.
        Als het gebeurde dacht nog masseren knijpen en dan buigen en vervolgens vergeet het weer te doen.

        Maar laat je inderdaad niet gek maken het hele mooie kweek en zoals je zelf een keer schreef is dat je geen haast hebt,
        het gaat om kwaliteit je verbruikt het immers zelf

        Comment

        • Old Dagga
          Grower
          MemberLucky Member
          • Jan 2016
          • 670

          #124
          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

          425717442_11247.jpg425610774_10562.jpg425407934_67802.jpg425413107_12548.jpg425709409_11235.jpg425310954_67961.jpgEigenlijk weinig verandert de laatste week, de dames
          buiken nog steeds uit en weinig verandering in de trichomen!

          Zelfs de meest schaduwrijke toppen onder de bewegende
          fan worden nog steeds dikker,( bij de aansteker)

          Vocht verbruik is ook weer aanzienlijk meer als een paar weken
          geleden, dus we gaan gewoon door met verwennen!

          Comment

          • ergonaut
            Big Bongmaster
            420 MemberMemberLucky Member
            • Apr 2016
            • 396

            #125
            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

            De laatste loodjes, nog ff paar kopjes en wat geduld. Zien er lekker uit! Wat laat, maar volg ff mee.
            verslag 1, verslag 2

            Comment

            • Old Dagga
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 670

              #126
              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

              Leuk dat je meekijkt ergonaut, maar heb zo'n vermoeden
              dat het nog wel heel wat kopjes kost voor ze zover zijn!

              Maar is niet erg, zeker niet met dit weer, alles onder controle
              en eigenlijk probleemloos!

              Groet O.D.

              Comment

              • kanon
                Expert Grower
                420 MemberLucky Member
                • Sep 2015
                • 1387

                #127
                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                Jouw kweken zijn altijd probleemloos toch ?
                sigpic
                LED there be light

                Comment

                • Old Dagga
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jan 2016
                  • 670

                  #128
                  Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                  Haha, tot nu toe wel alletwee!

                  Groet en beterschap O.D.

                  Comment

                  • witpen
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2014
                    • 1354

                    #129
                    Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                    Gaat lekker Old Dagga, verwen de dames maar zoals je al de hele tijd doet dan wordt het super opbrengst.
                    Het zal geen weken meer duren denk ik zo.

                    Comment

                    • Old Dagga
                      Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2016
                      • 670

                      #130
                      Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                      Dank je witpen , had eigenlijk al wat meer verkleuring in de trichomen
                      verwacht, maar zolang de toppen nog groter worden maakt het me niet uit!
                      Ik heb de tijd en ga na deze toch voorlopig een tijdje stoppen!

                      Hopelijk kan iedereen de komende dagen de temperatuur een beetje
                      in toom houden want het kan wel eens een paar dagen boven de 30
                      graden gaan worden!

                      Groet O.D.

                      Comment

                      • kanon
                        Expert Grower
                        420 MemberLucky Member
                        • Sep 2015
                        • 1387

                        #131
                        Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                        Geduld O.d Geduld

                        Oogsten op het juiste moment en dan maar een weekje langer nog laten staan maar wel een goede en kwaliteit opbrengst.
                        Nu zover gekomen met wederom een goede kweek dus gewoon lekker genieten ervan.

                        Het weer Tja : wat zal ik zeggen daar ben ik niet heel blij mee wat er komen gaat kwa temps
                        Op zolder (kom er net vandaan) gewoon nu al 25C met bewolkt weer en temp in me ruimte 28,9C
                        Ik ga als het zo warm word de airco naar 5x 20min zetten op me tijdschakelaar, want ik moet nog tot ongeveer half aug.

                        dus ik word niet heel blij van dit verhaal kwa weer de komende 2 weken.

                        WEL leuk voor de buiten kwekers trouwens maar voor hier zwaar K U T
                        sigpic
                        LED there be light

                        Comment

                        • witpen
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Feb 2014
                          • 1354

                          #132
                          Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                          Het is inderdaad niet fijn voor de binnenkwekers daarom doe ik de warmste maanden voortaan niet meer kweken.
                          In de 3de week van augustus ga ik weer beginnen voordat ik de 600watter aan zet zitten we in midden september dan hoop ik geen last van de warmte te hebben.

                          En Old Dagga geniet dan maar extra van deze kweek aangezien je een tijd gaat stoppen

                          Comment

                          • kanon
                            Expert Grower
                            420 MemberLucky Member
                            • Sep 2015
                            • 1387

                            #133
                            Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                            @witpen

                            Nee ik gaat voortaan ook niet meer binnen kweken in de zomer.
                            Ik maak deze wel af en dan gaat ik Eind Sept weer beginnen met een Hindu Kush
                            sigpic
                            LED there be light

                            Comment

                            • Old Dagga
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • Jan 2016
                              • 670

                              #134
                              Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                              20160719_093205.jpg20160720_094910.jpg20160720_094930.jpg20160720_094953.jpg20160720_095013.jpg20160720_095006.jpg20160720_095058.jpg20160720_101506.jpg

                              Twee planten nu een weekje aan het spoelen, lichtjes
                              verkleurende trichomes en nog steeds donker groene
                              bladeren!
                              De andere drie nog weinig te zien, maar ga ze vanaf nu
                              ook nog alleen afgezuurd water geven!

                              Zwenkfan op de hoogste stand met dit weer en zoveel mogelijk
                              inlaten open als de lamp aan is!

                              Wateropname nog steeds zo rond 700 ml pppd!

                              De ene macro foto is van een bladpuntje van onder het
                              scrognet op een stuk keukenpapier!

                              Comment

                              • witpen
                                Expert Grower
                                MemberLucky Member
                                • Feb 2014
                                • 1354

                                #135
                                Re: Tweede kweek, voorgroei met t-neon en bloei met Led!

                                Bij de eerste foto's zie ik ook verkleurde trichomen.
                                En zal inderdaad ook dan beginnen met enkel water.
                                Ik hoop voor je dat je de temp onder controle kunt houden met deze hitte.
                                Als de planten droog zijn zullen de mini meters wel binnen zijn dan krijg je super wiet die perfect gecuurd is.

                                Ga zo door nu zijn het de echte laatste loodjes.

                                Comment

                                Bezig...