Raam kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • danieltokaya
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2016
    • 27

    #31
    Re: Raam kweek

    Neem aan dat daar meer bij komt kijken dan alleen een warmte bron

    Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

    Comment

    • beowulf
      Exquisite Grower
      MemberLucky Member
      • Nov 2008
      • 6495

      #32
      Re: Raam kweek

      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
      Daar komen de bassen uit toch ?
      * staart naar z'n 5.1 speakers..
      De centers zijn kleiner.
      Bassen zijn veel beter op de vloer

      Plantjes ?
      Meer grond, meer licht, minder water = groeiende plantjes.
      Dan is uw systeem dringend aan een update toe. Center is zowat mijn grootste...

      Plantjes is normaal als je zo vroeg opt jaar start...

      Comment

      • danieltokaya
        Senior Stoner
        Member
        • Apr 2016
        • 27

        #33
        Re: Raam kweek

        Misschien nog tips zijn altyd welkom

        Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

        Comment

        • beowulf
          Exquisite Grower
          MemberLucky Member
          • Nov 2008
          • 6495

          #34
          Re: Raam kweek

          In ne grotere pot zetten. Meer kan je binnen ni doen. Bidden voor zon.

          Comment

          • danieltokaya
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2016
            • 27

            #35
            Re: Raam kweek

            Heb hem nu in een 18 liter pot

            Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

            Comment

            • Old Dagga
              Grower
              MemberLucky Member
              • Jan 2016
              • 670

              #36
              Re: Raam kweek

              Kun je nu al zien dat het een herma geworden is?

              Comment

              • danieltokaya
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2016
                • 27

                #37
                Re: Raam kweek

                Je bedoelt vrouwtje ?? Dit is nu mijj eerste kweek

                Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                Comment

                • danieltokaya
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Apr 2016
                  • 27

                  #38
                  Re: Raam kweek

                  Zou ik nog een groeilamp erboven kunnen zetten of beter een bloeilamp

                  Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                  Comment

                  • colldor200
                    Senior Stoner
                    • Mar 2016
                    • 39

                    #39
                    Re: Raam kweek

                    Best heb je ze beide, voor groei en bloei.
                    Heb gehoord dat groeiende planten stress kunnen krijgen wanneer ze onder een bloei lamp staan.
                    Ik heb ze gewoon onder een bloeilamp en dat lukt perfect.

                    Comment

                    • danieltokaya
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Apr 2016
                      • 27

                      #40
                      Re: Raam kweek

                      Ik kan een setje uithalen 150 watt tl

                      En een 600 watt

                      Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                      Comment

                      • colldor200
                        Senior Stoner
                        • Mar 2016
                        • 39

                        #41
                        Re: Raam kweek

                        dat gaat ook nog

                        Comment

                        • danieltokaya
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Apr 2016
                          • 27

                          #42
                          Re: Raam kweek

                          600 misschien niet iets teveel

                          Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                          Comment

                          • Old Dagga
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jan 2016
                            • 670

                            #43
                            Re: Raam kweek

                            Had je trouwens nog gelezen wat Belladonna schreef over je (Nick) naam?
                            Of wil je morgen in de krant staan?

                            Comment

                            • danieltokaya
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2016
                              • 27

                              #44
                              Re: Raam kweek

                              Oorspronkelijk geplaatst door Old Dagga
                              Had je trouwens nog gelezen wat Belladonna schreef over je (Nick) naam?
                              Of wil je morgen in de krant staan?
                              Heb ik gelezen een maal een onderwerp gestart blijft naam staan

                              Verstuurd vanaf mijn GT95 met Tapatalk

                              Comment

                              • Old Dagga
                                Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jan 2016
                                • 670

                                #45
                                Re: Raam kweek

                                Dan lees je toch echt niet goed!

                                Comment

                                Bezig...