Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

    Ik zou als ik jouw was het verhaal van Beowulf is 3x lezen en dan denken HMMMMMMMM.

    want hij heeft echt wel een punt en van dit soort mensen kan je echt goed kweken leren.
    Das niet om te slijmen maar van dit soort reacties en analyse heb ik echt veel geleerd afgelopen jaar.

    Nog een tip is dan LEER kijken naar de plant kwa water en wat er wel en niet goed is !

    wel veel suc6 met je kweek en hopelijk komt er iets leuks uit. (ik gun het je)
    sigpic
    LED there be light

    Comment


      #17
      Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

      Man dit is een prachtig topic om te volgen BW die zich druk maakt na de zoveelste beginnersvraag maar het eigenlijk wel goed bedoelt xD

      Zoals kanon zegt en BW eigenlijk ook, in het algemeen is de wietplant een plant die houdt van droge tot half vochtige grond om goed te ademen en voeding op te nemen uit de grond. Maar uiteindelijk is het altijd belangrijk om te kijken aar je plant en te voelen aan je grond. Steel uw vinger in de grond bij manier van spreken en kijk of die nat of droog voelt. Is die nat, wel dan hebben de wortels het ook nat

      It's not rocket science

      Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

      Comment


        #18
        Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

        Thnx Beowulf en de rest.

        Comment


          #19
          Re: Ontkiemde zaadjes in 1l potten maar hoeveel water

          Zaadjes zijn al enkele dagen boven de grond.

          Comment

          Bezig...
          X